رحمانیان گفت: مسئولان دانشگاهی نگران این مهم هستند که بعد از پایان دوره نهفتگی بیماری در آینده نزدیک باز هم شاهد افزایش انفجاری در تعداد مبتلایان باشیم.
کد خبر: ۸۳۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 09 April 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«محمد رحمانیان» گفت: خدمات شبانه روزی کادر بهداشت در امر بیماریابی در سطح شهرستان های جهرم و خفر بی وقفه ادامه دارد اما روند فزاینده مبتلایان کرونا مثبت و موارد حاد تنفسی در چند روز اخیر، بخصوص اعلام 18 و 15 نفر از مبتلایان در یک روز، زنگ خطر و هشدار را برای همشهریان به خصوص کادر بهداشت و درمان به صدا در آورده است .

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه مسئولان دانشگاهی نگران این مهم هستند که بعد از پایان دوره نهفتگی بیماری در آینده نزدیک باز هم شاهد افزایش انفجاری در تعداد مبتلایان باشیم، افزود: با توجه به ابعاد ناشناخته این بیماری و عدم اعلام زمان نهایی برای برگشت به شرایط عادی و همچنین با عنایت به تاکید مقامات عالی کشور بر اولویت سلامت عمومی مردم بر سایر مسائل، مصرّانه از همشهریان درخواست می شود تا با ادامه اقدامات حفاظتی و پیشگیرانه، همچنان توصیه های بهداشتی را رعایت کرده و حافظ سلامت خود و خانواده خود باشند تا به لطف خدا شاهد آغاز روند نزولی تعداد مبتلایان در سطح شهرستان باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی مهمترین و آخرین توصیه ها، رعایت کامل اصول بهداشتی، رعایت کامل اصول بهداشت جمعی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

 

رحمانیان عنوان کرد: همچنین بر اساس آخرین دستورالعمل های بهداشتی، در صورت اجبار فرد برای حضور در مکان پر ازدحام و یا در شرایطی که فرد مجبور است تا با سایر افراد فاصله ای کمتر از یک و نیم تا 2 متر داشته باشد، استفاده از ماسک های تنفسی یک بار مصرف هر چند انتخاب نخست، اجتناب از حضور در این گونه شرایط است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، وضعیت قرمز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار