در راستای مقابله با ویروس کرونا مدیریت توزیع نیروی برق ماکو تدابیر شدید بهداشتی در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۸۳۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ 09 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی رضازاده مدیر توزیع برق این شهرستان در تشریح اقدامات این واحد در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به مسائل بهداشتی برای جلوگیری از گسترش این بیماری و حفظ سلامت کارکنان و مردم، مدیریت توزیع برق ماکو از همان روزهای ابتدایی به طور جدی اقدامات لازم برای مقابله با این ویروس منحوس را اجرا می‌کند.
وی افزود: جلوگیری و مقابله با بیماری کرونا از درب ورودی این مدیریت با ضدعفونی کردن تمامی خودروهای ورودی به اداره به صورت مستمر و روزانه شروع می‌شود.
مدیر توزیع برق ماکو اضافه کرد: اقلام بهداشتی مورد نیاز اعم از ماسک‌های فیلتردار، دستکش و محلول‌های ضدعفونی کننده در اختیار تمامی کارکنان قرار داده شده است و تمامی کارکنان موظف به استفاده از ماسک و دستکش به هنگام حضور در محل کار هستند.
رضازاده با اشاره بر ضدعفونی کردن ساختمان‌های اداری و انبار این مدیریت، گفت: ساختمان‌های اداری ماکو، بازرگان، اتفاقات و انبار به صورت روزانه گندزدایی و محلول پاشی می‌شوند.
مدیر توزیع برق ماکو عنوان کرد: دستگیره‌های در اتاق‌ها، نرده‌ها و تمام محیط‌ها و سطوحی که امکان آلوده شدن دارند به دفعات مکرر در یک روز ضدعفونی می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار