کد خبر: ۸۳۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 15 April 2020
 

بزرگترین فستیوال های موسیقی جهان

 

شاید شما هم روزانه ساعت ها به موسیقی گوش کنید و به این سبک زندگی عادت داشته باشید . اما موسیقی شامل سبک های متفاوتی است و همینطور کنسرت هایی که در جهان برگزار میشود برای هر سبک موسیقی متفاوت است . در این مقاله قصد داریم به سبک موسیقی امروزی تری بپردازیم که شامل طرفداران زیادی است و هر ساله شمار طرفداران این سبک های موسیقی رو به افزایش است .با ما همراه باشید تا با این فستیوال ها بیشتر آشنا شوید .

 

فستیوال های موسیقی

 

بزرگ ترین جشنواره های موسیقی 

بزرگ ترین فستیوال های این سبک موسیقی ( الترا موزیک فستیوال UMF ) در کشور های  آفریقای شمالی، دبی، استرالیا، میامی، اروپا، کره، سنگاپور، ژاپن، تایوان، چین، مکزیک و برزیل هر ساله برگزار میشود . این فستیوال ها با حظور بزرگترین و معروف ترین دیجی های جهان مثل دیجی اسنیک، هاردول، دیوید گدا، تیستو و ... برگزار شده و به همین دلیل جمعیت فوق العاده زیادی رو به این فستیوال ها میکشاند.

 

فستیوال های موسیقی

 

 

قیمت شرکت در فستیوال های موزیک جهان

قیمت بلیط این فستیوال ها معمولا در کم تر از یک هفته از آغاز بلیط فروشی به اتمام میرسد و دیگر قادر به خرید بلیط نمی باشید . برای افرادی که از ایران قصد رفتن به این فستیوال ها رو دارند تور دبی میتواند بهترین انتخاب باشد به این دلیل مسافت نزدیک تری نسبت به سایر کشور ها دارد و جایگاه های معمولی آن از 2 میلیون برای هر نفر شروع میشود و برای جایگاه های ویژه این قیمت تا 6 میلیون و بالاتر هم میرسد . اگر شما طرفدار این سبک های موسیقی باشید میدانید که این مبلغ در مقابل لذتی که میبرید قیمتی معقول میباشد.

 

 

فستیوال های موسیقی

 

 

مدت زمان فستیوال های موسیقی 

مدت زمان این فستیوال ها معمولا شامل چند قسمت میشود. شروع این فستیوال ها با دیجی های نوپا استارت میشود و بعد از نمایش های مختلف و افکت های گوناگون و همچنین گذشت حدود 2 تا 3 ساعت دیجی اصلی وارد استیج اصلی میشود و معمولا بین 1 ساعت تا 1 ساعت و نیم برنامه زنده برای طرفدارانش اجرا میکند.

 

 

فستیوال های موسیقی

 

 

نحوه خرید بلیط umf

شما برای خرید بلیط میتوانید به سایت اصلی برگزار کننده این فستیوال ها و یا سایت های اختصاصی هر کشور مراجعه کنید و یا در کشور های مقصد و از باجه های مخصوص فروش بلیط

 

 

فستیوال های موسیقی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار