به دلیل عدم رعایت اصول فاصله‌گذاری،
دکتر «سیامک محبی» معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم از انجام بیش از ۹ هزار بازرسی توسط ۸۰ کارشناس و بازرس بهداشت محیط در طرح فاصله‌گذاری هوشمند در قم و تعطیلی ۴۷ پاساژ و مجتمع تجاری در قم به دلیل عدم رعایت موازین فاصله گذاری اجتماعی خبرداد.
کد خبر: ۸۳۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۲ 16 April 2020

به گزارش تابناک قم، دکتر محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: مرکز بهداشت استان قم در طرح فاصله گذاری هوشمند از روز جمعه ۲۲ تا ظهر سه شنبه ۲۶ فروردین، ۹ هزار و ۱۵۰ مورد بازرسی را توسط ۸۰ کارشناس و بازرس بهداشت محیط و حرفه ای انجام داده است.

وی افزود: طی این مدت ۴۷ پاساژ و مجتمع تجاری، ۱۷مورد فست فود و اغذیه فروشی، ۸ رستوران، ۴ باشگاه ورزشی، ۴ مورد گیم نت، ۷ مورد طباخی و جگرکی و ۲ مورد حمام تعطیل شده است.

وی تصریح کرد: تیم‌های سلامت محیط و کار ناظر بر رعایت اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند با تمام توان در حال فعالیت هستند به گونه ای که در یک شیفت ۳ هزار و ۵۶۰ مورد بازدید انجام دادند که هزار و ۹۸۰ مورد از اصناف با رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به صنف خود، در حال فعالیت بوده و تنها ۵۶۹ مورد اقدام به ثبت صنف خود در سامانه کرده بودند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: در این بازدیدها تذکرهای لازم و لزوم ثبت نام اصناف در سامانه salamat.gov.ir ارائه شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار