رئیس اتاق اصناف جهرم گفت: تنها رستوران ها به صورت بیرون بر و مشروط به جمع آوری صندلی و میز پذیرایی میزبان می توانند در جهرم فعالیت داشته باشند.
کد خبر: ۸۴۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 18 April 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: جابر قنبرزاده رئیس اتاق اصناف جهرم بیان کرد: رستوران ها می توانند به صورت بیرون بر و مشروط به جمع آوری صندلی و میز پذیرایی میزبان در جهرم فعالیت داشته باشند.

او، تصریح کرد: آغاز فعالیت فست فودها، ساندویچی ها، کبابی و طباخی ها (آش و حلیم) امروز پس از جلسه مشترک‌ اتاق اصناف جهرم و اتحادیه اغذیه فروشان با معاونت بهداشت محیط شهرستان جهرم تصمیم گیری و نتیجه اطلاع رسانی می شود.

قنبرزاده با اشاره به اینکه متصدیان واحدهای صنفی با توجه به آمار رو به رشد کرونا باید تا حد امکان در خانه بمانند، تصریح کرد:متصدیان در صورت اجبار به بازگشایی واحد خود تابع پروتکل های بهداشتی باشند و تعامل خود را با اتحادیه های تحت پوشش بیشتر کنند.

رئیس اتاق اصناف جهرم با بیان اینکه اتاق اصناف جهرم برای کمک به سلامت شهر اخبار مهم و حیاتی را در حوزه سلامت اصناف در اختیار اتحادیه ها و مجموعه های تحت پوشش قرار می دهد، ادامه داد: انتظار می رود مانند همیشه بر اساس معیار های بهداشتی گام برداشته شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار