حجت الاسلام آسوده:
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم این اداره کل از ششم اردیبهشت ماه همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز می شود.
کد خبر: ۸۴۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 19 April 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام محمد رضا آسوده افزود: فرآیند ثبت نام این مسابقات تا ۱۶خرداد ماه ادامه دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.my.oghaf.ir ،نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
وی یادآورشد: زمان برگزاری مسابقات شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان مرکزی از ۲۴خرداد ماه لغایت ۲۷ تیر ماه سال جاری است.
حجت الاسلام آسوده افزود:مرحله استانی این مسابقات ۱۹ لغایت ۲۴ مرداد ماه (بعد از عید غدیر)برگزار می شود.
وی تاکید کرد: متقاضیان تنها فرصت دارند تا ساعت ۲۴ ، روز جمعه ۱۶خرداد ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده و بعد از پایان این ساعت سامانه بسته می شود و افرادی که در طول این مدت نسبت به ثبت نام خود اقدام نکرده باشند امکان شرکت در مسابقات به آنان داده نمی شود.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اظهار داشت: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در بخش های حفظ کل ، حفظ ۲۰جز ،۱۰ جز و ۵جز، قرائت تحقیق ،قرائت ترتیل ،اذان (ویژه برادران )، همسرایی و همخوانی (ویژه برادران)،دعا خوانی و تفسیر عمومی قرآن برگزار می شود.
وی اضافه کرد:بخش دعاخوانی مرحله شهرستانی ندارد و به صورت استانی برگزار می شود و تفسیر نیز از سوره ی مبارکه مریم تفسیر نمونه یا صفوه التفاسیر انتخاب شده است.
حجت الاسلام آسوده درباره گروه بندی مسابقات مرحله شهرستانی توضیح داد: این مسابقات در پنج گروه اصلی شامل گروه اراک - گروه خمین،محلات و دلیجان - گروه ساوه و زرندیه - گروه تفرش ،آشتیان و فراهان - گروه شازند و خنداب و کمیجان برگزار می شود.
وی تاکید کرد: اگر چه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی آمادگی کامل برای برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف را دارد اما تصمیم نهایی چگونگی برگزاری این مسابقات بر اساس تصمیم قرارگاه ستاد پدافند زیستی استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار