دبیر هیئت فوتبال استان البرز با اشاره به کمبود زمین چمن در استان، گفت: برای برگزاری مسابقات سالن ورزشی اجاره می‌کنیم.
کد خبر: ۸۴۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ 22 April 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ محسن عبدلی در خصوص وضعیت زیرساخت‌های فوتبالی استان و در اختیار نداشتن زمین فوتبال و نیازهای شدید در حوزه سخت افزاری گلایه کرد و گفت: تنها یک سالن انقلاب را برای فوتسال در اختیار داریم و با خواهش و تمنا باید سالن بگیریم.

وی با اشاره به جمعیت ۳۵ هزار نفری ورزشکاران فوتبالیست در کرج، گفت: سال گذشته در کرج دو هزار و ۱۸۰ بازی رسمی برگزار کردیم از جمله بازی‌های استانی غیر از میزبانی‌های تیم گل ریحان، مقاومت، شهرداری اردکان و بانوان که در سطح کشوری برگزار شدند.

دبیر هیئت فوتبال استان البرز با تاکید بر اینکه سرانه ورزشی استان پایین است، گفت: بسیاری از ارگان‌ها از جمله شهرداری کرج زمین چمن و سالن ورزشی دارند ولی در اختیار ما قرار نمی‌دهند این مشکل باید با هم افزایی حل شود.

عبدلی با اشاره به اینکه زمین یا سالن ورزشی با هزینه بسیار سنگین ساخته و نگهداری می‌شود، گفت: باید شرایطی فراهم شود که مردم از امکانات موجود به نحو احسن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه حاضریم سالن‌ها و زمین‌ها را اجاره کنیم، گفت: بسیاری از ارگان‌ها زمین چمن و سالن ورزشی خود را در اختیار ورزش استان قرار نمی‌دهند و می‌گویند؛ برای استفاده پرسنل خود است.

دبیر هیئت فوتبال استان البرز با تأکید بر اینکه پیگیر حل این مشکل هستیم، گفت: برای حل این مشکل با استانداری رایزنی خواهیم کرد.

عبدلی در بخش دیگری با اشاره به حضور بانوان البرز در لیگ برتر، گفت: این مهم افتخاری برای استان است دختران البرزی در ورزش می‌درخشند.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری مسابقات به دلیل نبود زیرساخت‌های سخت افزاری با مشکل مواجه هستیم، گفت: بسیاری از ادارات برای در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی همکاری نمی‌کنند برای مثال با برگزاری مسابقات فوتبال بانوان همکاری نمی‌کنند و این درد بزرگی است.

دبیر هیئت فوتبال استان گفت: دو زمین مجموعه ورزشی شریعتی در اختیار هیئت فوتبال استان است و مسابقات در این دو زمین برگزار می‌شود برای ارتقای ورزش استان به ویژه فوتبال دست یاری به سوی مسئولان دراز می‌کنیم.

عبدلی با اشاره به اینکه برای استفاده از مجموعه کارگران در کلاک که دو سه زمین چمن و سالن ورزشی دارد، اجاره پرداخت می‌کنیم، گفت: این در حالی است که هزینه‌های دیگری از جمله داور، پزشک و آمبولانس را هم باید بپردازیم.

وی در بخش دیگری با اشاره به دریافت ورودی از تیم‌ها جهت شرکت در مسابقات، گفت: حتی دریافت هزینه دو یا سه میلیونی از تیم‌ها نیز پاسخگوی هزینه‌ها نیست.

دبیر هیئت فوتبال استان البرز با تاکید بر اینکه باشگاه‌ها با ما همکاری لازم را دارند، گفت: باشگاه‌ها نیز نقدهایی دارند که باید شنیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار