شوخی جالب هاربهاجان سینگ، بازیکن کریکت اهل هند با مدل مویی که یک آرایشگر فیلیپینی روی سر مشتریانش پیاده می کند به سوژه رسانه ها تبدیل شد.
کد خبر: ۸۴۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 03 May 2020

 از شیوع کرونا در جهان چند ماهی می‌گذرد. اواخر سال ۲۰۱۹ بود که دولت چین پس از گزارش‌های متعدد پزشکان چینی از ابتلا بیماران به ویروسی مرموز در شهر " ووهان " سرانجام شیوع ویروسی با نام کرونا را در این کشور تایید کرد.

این ویروس که در ۲۱۰ کشور جهان گزارش شده تاکنون بیش از ۳۱۴۰۰۰۰ را مبتلا کرده که بیش از ۲۱۸۰۰۰ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. همچنین بیش از ۹۵۹۰۰۰ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته اند. کشور‌های آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس دارای بیشترین بیماران مبتلا به کرونا در جهان هستند.

کشور فیلیپین نیز یکی از کشور‌هایی است که با این ویروس درگیر شده است. تاکنون نزدیک به ۸۰۰۰ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که ۵۵۳۰ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. اما به تازگی شوخی جالب هاربهاجان سینگ، بازیکن کریکت اهل هند با مدل مویی که یک آرایشگر فیلیپینی روی سر مشتریانش پیاده می‌کند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. در این مدل این آرایشگر که هویتش مشخص نشده یک دهان، بینی و حتی ریش در قسمت پشت مو‌های مشتری اش ایجاد کرد. این تصویر در اواخر سال ۲۰۱۹ تهیه شده بود.

مدل مویی که باعث گیج شدن کرونا می شود!

هاربهاجان سینگ با انتشار این تصویر در کپشنی طنز نوشت: «فقط برای گیج کردن ویروس کرونا که از کدام طرف وارد بدن شود.» او این تصویر را با ۴ میلیون فالوور خود به اشتراک گذاشت. انتشار این تصاویر با استقبال کاربران روبه رو شد و نزدیک به ۲۵۰۰۰ لایک دریافت کرد. همچنین برخی از کاربران با درج کامنت‌هایی طنز به آن واکنش نشان دادند. یکی از کاربران نوشت: «این مرد باید در دو طرف سرش ماسک بزند.»/ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار