کد خبر: ۸۴۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ 05 May 2020

ارسال 722 اثر به جشنواره نوروزی قزوین شاداب

تابناک/رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: 722 اثر از 47 شهر کشور به دبیرخانه جشنواره نوروزی«قزوین شاداب» ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد درافشانی اظهارکرد: بسیاری از جشنواره‌ها و برنامه‌های تدارک دیده شده برای نوروز امسال، به دلیل بیماری شیوع ویروس کرونا کنسل شد، اما برای تشویق مردم به پویش «در خانه بمانیم» جشنواره  نوروزی «قزوین شاداب» به صورت مجازی از ۱۷ اسفند ماه ۹۸ تا 31 فروردین ماه ۹۹ برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بیان کرد: جشنواره نوروزی ««قزوین شاداب» در هشت محور خلاقانه ترین بازی های خانگی، نمایش عروسکی، با هم قصه بخوانیم، زیباترین هفت سین نوروزی، نقاشی با موضوع ما کرونا را شکست می دهیم، ساخت کاردستی های خلاقانه و زیبا با وسایل ساده، خوشنویسی و جشن بزرگ نیمه شعبان برگزار شد.

درافشانی افزود: پس از داوری آثار رسیده توسط کارشناسان، 28 نفر برگزیده شدند که به نفرات برگزیده طی هفته های آینده جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان قزوینی از جشنواره نوروزی «قزوین شاداب» گفت: مقرر بود این جشنواره به صورت استانی برگزار شود، اما هموطنان از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند که این مهم نشان دهنده اهمیت مردم به مسئله مقابله با ویروس کرونا است.

این مسئول ادامه داد: ۷۳ نفر از هموطنان از شهرهایی نظیر شهرهای خوزستان، تهران، سنندج، شیراز، کرج، فسا، شوشتر، یزد، قم، آستانه اشرفیه بهبهان، همدان، بوشهر، استهبان، فریدونکنار، نجف آباد، ایرانشهر، سمنان، ساری، شاهین دژ، اصفهان، زاهدان، لرستان، کرمانشاه، تهران، تبریز، بندرعباس، شهریار، صفا شهر، لار، برازجان، شهربهار، اسلامشهر، ورامین، زنجان، خراسان، شمالی، قشم، کرمان، کاشان، ارومیه، رفسنجان، شهرکرد و مشهد در جشنواره نوروزی «قزوین شاداب» شرکت کردند.

معاون شهردار  ضمن قدردانی از هموطنان تصریح کرد: محتوای آثاری که به این جشنواره ارسال شده نشان از اهمیت همه اقشار مردم به ویژه کودکان و نوجوانان به مسئله مهم مقابله با ویروس کرونا و اقدامات آگاهانه در این زمینه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار