حمیدرضا عسگری اظهار کرد: فروردین ماه امسال با توجه به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا از هر گونه تجمع در آرامستان بهشت سکینه (س) به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلوگیری به عمل آمد و در روزهای پنجشنبه و جمعه تردد با محدودیت همراه شد.
کد خبر: ۸۴۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 07 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به اینکه هفته گذشته محدودیت‌های تردد در آرامستان بهشت سکینه (س) برداشته شده است، گفت: درب‌های این آرامستان در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری نیز به روی شهروندان باز خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنان اجازه برگزاری مراسم در آرامستان داده نمی‌شود و شهروندان می‌تواند برای قرائت فاتحه بر سر مزار عزیزان خود حضور یابند.

عسگری در خصوص تصمیم بازگشایی درب‌های آرامستان بهشت سکینه (س) نیز توضیح داد: بسیاری از شهروندان به دلیل موقعیت کاری خود تنها در روزهای پایانی هفته فرصت زیارت اهل قبور را دارند و از طرفی با توجه به اینکه آرامستان فضایی روباز است و احتمال رعایت فاصله گذاری اجتماعی وجود دارد.

وی همچنین افزود: شهروندان در حال حاضر در تمامی روزهای هفته از زمان اذان صبح تا اذان مغرب می‌توانند برای زیارت اهل قبور و فاتحه خوانی در آرامستان بهشت سکینه (س) حضور یابند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج اضافه کرد: هر زمان که تشخیص دهیم جمعیت شهروندان در آرامستان زیاد شده مجدد محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار