۸۰ درصد معلمان در کهگیلویه وبویراحمد عضو شبکه آموزشی شاد هستند.
کد خبر: ۸۴۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹ 07 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل آموزش وپرورش این استان در دوگنبدان گفت: از ۹ هزار و ۶۱ معلم شاغل در مدارس کهگیلویه وبویراحمد بیش از ۸۰ درصد عضو شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) هستند.
هادی زارع پور در جلسه رؤسای آموزش وپرورش استان افزود: ۹۸ درصد مدیران ابتدایی و ۱۰۰ درصد مدیران متوسطه نیز عضو این شبکه هستند.
وی ادامه داد: بیش از ۴۵ درصد دانش آموزان نیز به این شبکه دسترسی دارند و ۶۰ هزار دانش آموز به دلیل مشکلات مالی ویا ضعف زیر ساخت‌ها از جمله اینترنت در این شبکه عضو نشده اند.
زارع پور ادامه داد:تدریس این دانش آموزان نیز به روش‌های حضوری و با رعایت موارد بهداشتی، استفاده از آموزش سیما و توزیع بسته‌های آموزشی ادامه دارد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: نقل وانتقالات نیروی انسانی تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه انجام می شود.
معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش استان هم گفت: ثبت نام کتاب‌های درسی از طریق سامانه https://www.irtextbook.com/ ادامه دارد.
اردشیر یاری افزود: املاک متعلق به آموزش وپرورش احصاء وموارد مربوط به آن‌ها پیگیری شود.
وی ادامه داد: ساماندهی نیروی انسانی مهمترین اولویت پس از برگزاری امتحانات است و وضعیت ساماندهی به زودی اعلام می‌شود.
معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم از برگزاری جشنواره یادگیری سواد در خانه وتجارب برتر خبر داد وگفت: این مسابقه با هدف تقویت توانمندی آموزش دهندگان برای تهیه محتوای آموزشی در فضای مجازی برای سوادآموزان وبا ارائه کلیپ‌ تدریس تصویری برگزار می‌شود.
سیدحمدالله خواهش نیک افزود: برای دوره‌های سوادآموزی که دوره آموزشی ۵۰۰ ساعت آن‌ها تمام شده است با رعایت نکات بهداشتی ومراقبتی، امتحانات آن‌ها برگزار می‌شود.
وی گفت: امکان شرکت ۵۰۶ مشمول آموزش دهنده وآموزشیار برای شرکت در آزمون در استان فراهم شده است.
رئیس آموزش وپرورش شهرستان گچساران هم گفت: فرهنگیان ودانش آموزان گچساران بیش از ۳۰۰ رتبۀ کشوری، در زمینه‌های آموزشی، پرورشی، پژوهشی، و ورزشی کسب کردند.
ایوب مقیمی افزود: در روز‌های تعطیل نیز فرهنگیان گچساران، خالصانه کلیپ‌های تصویری ـ آموزشی برای دانش آموزان تهیه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار