کد خبر: ۸۴۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ 09 May 2020

افتتاحیه شکوهمند پرسپولیس با پوکر شهریار که ختم به خیر نشد

تابناک/پرسپولیس در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در سومین دوره موفق شد با نتیجه هشت بر ۲ و با درخشش علی دایی از سد پگاه گیلان بگذرد اما در پایان فصل به توفیقی دست پیدا نکرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دوره لیگ برتر تیم قدرتمندی را تشکیل داده بود. وینگو بگوویچ سرمربی تیم بود و خبری از علی پروین نبود. علی دایی پس از هفت سال به فوتبال ایران برگشته بود. حریف هم پگاه گیلان بود. آنها همان استقلال رشت بودند که پس از بازگشت مجدد به لیگ برتر نامشان دستخوش تغییر شده بود.

سرخپوشان تهرانی در این دیدار به یادماندنی که دومین بازی پرگل تاریخ لیگ برتر هم هست موفق شدند با نتیجه عجیب و پرگل هشت بر ۲ به برتری برسند و خط و نشان قابل توجهی برای رقبای خود در مسیر قهرمانی بکشند. در این دیدار علی دایی ستاره میدان بود. او توانست چهار گل بزند و اولین و تنها پرسپولیسی تاریخ لیگ برتر نام بگیرد که در یک بازی پوکر می‌کند. در این مسابقه جواد کاظمیان ۲ گل زد و افشین پیروانی به همراه علی سلمانیان، هر کدام یک گل وارد دروازه پگاه کردند. در سوی مقابل فیلیکس خوجوئیان و پژمان نوری برای تیم میهمان موفق به گلزنی شدند.

وینگو در این دیدار و پس از نمایش شکوهمند شاگردانش به شدت خوشحال بود و شال پرسپولیس را در آسمان به رقص درآورده بود. او هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد نتواند زمستانِ پرسپولیس را ببیند. تیمش بعد از سه پیروزی در ابتدای فصل به حاشیه رفت و در نهایت رتبه‌ای بهتر از پنجمی نصیب سرخپوشان نشد.

 پگاه هم در جایگاه نهم قرار گرفت و سقوط نکرد. در این فصل پاس تهران بالاتر از استقلال عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار