کد خبر: ۸۴۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ 10 May 2020

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در شهرستان زیرکوه که در آن وضعیت سفید اعلام شده است، فعالیت برخی از رشته‌های ورزشی که تماس فیزیکی زیادی ندارند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز شده است.

حسن عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پیرو اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، شهرستان‌هایی با وضعیت سفید، می‌توانند فعالیت در برخی از رشته‌های ورزشی که تماس فیزیکی زیادی ندارند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از ۱۶ اردیبهشت‌ماه آغاز کنند.

وی افزود: حسب گزارش‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر وضعیت ۱۳۲ شهر کشورمان از نقطه نظر شیوع کرونا سفید اعلام شده است و بر همین اساس باشگاه‌های ورزشی رشته‌های انفرادی و غیر گروهی در این شهرها که ارتباط فیزیکی زیادی در آن رشته‌های ورزشی وجود ندارد، با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مجاز هستند فعالیت خود را از روز ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: براساس تصمیمات این ستاد، رشته‌های تنیس، تنیس روی میز، دارت، پتانگ، شطرنج، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دوومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوار کاری، اتومبیلرانی و موتورسواری، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، گلف، جهت‌یابی، اسکی، پیاده‌روی، بازی‌های فکری، طناب زنی، ورزش‌های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی و ورزش آمادگی جسمانی رشته‌هایی هستند که فعالیت آن‌ها در شهرهای سفید مجاز است.

عزیزی ادامه داد: غیر از رشته‌های ورزشی اعلامی، تعطیلی دیگر رشته‌های ورزشی، اعم از مسابقه و تمرین همچنان تا پایان اردیبهشت ماه به قوت خود باقی است.

وی با بیان اینکه تمام باشگاه‌ها موظف هستند پیش از آغاز فعالیت در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت‌نام کنند، خاطرنشان کرد: برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت شهرهای سفید و دیگر شهرها به صورت هفتگی رصد می‌شود و تصمیمات بعدی بر اساس ارزیابی‌های روز اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار