کد خبر: ۸۴۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 10 May 2020
تیم فوتبال استقلال خوزستان با رای کمیته انضباطی و با کسب 3 امتیاز دیدار نیمه تمام اش با تیم فوتبال ملوان بندرانزلی یک پله در جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور صعود کرد.
پ
صعود یک پله ای و موقت استقلال خوزستان در روزهای کرونایی! + عکس
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ در شرایطی که مسابقات فوتبال در دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا حدود 2 ماهی است که به تعطیلی کامل کشیده شده و مسابقه ای برگزار نمی شود تا تیم ها با کسب برد و 3 امتیاز کامل بازی ها در جدول مسابقات جهش و صعود احتمالی داشته باشند اما تیم استقلال خوزستان با اینکه در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته اول کشور تا دقیقه 87 در برابر ملوان با نتیجه 2 بر 2 متوقف شده بود اما اعلام پنالتی به سود این تیم در آن بازی سبب شد تا محمد احمدزاده سرمربی ملوان تیمش را بیرون کشیده و حاضر به ادامه بازی نشوند تا کمیته انضباطی در خصوص سرنوشت این بازی تصمیم گیری کند.
 
حال با گذشت حدود 2 ماه کمیته انضباطی با صدور آرای خود نتیجه این دیدار را 3 بر صفر به سود تیم استقلال خوزستان اعلام کرد. با اعمال این نتیجه در جدول تیم استقلال خوزستان که در رده دهم جدول قرار داشت با مجموع 35 امتیاز یک پله به صورت موقت در جدول صعود کرد و در جایگاه نهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت.
 
صعود این تیم به رده نهم جدول از این حیث موقت نامیده می شود که تیم هوادار تهران با اعمال این نتیجه که به رده دهم سقوط کرد یک بازی کمتر نسبت به تعداد بازی های استقلال خوزستان دارد و در صورتی که تیم هوادار در این بازی معوقه که برابر سپیدرود رشت برگزار خواهد شد پیروز شود آبی های خوزستان جایگاه نهمی خود را در جدول از دست خواهند داد.
 
با این نتیجه تیم ملوان با 24 امتیاز همچنان در رتبه هفدهم جدول قرار گرفت تا همچنان خطر سقوط این تیم را به طور جدی تهدید کند.
 
صعود یک پله ای و موقت استقلال خوزستان در روزهای کرونایی! + عکس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار