کد خبر: ۸۴۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ 11 May 2020

بهار مناجات در فضای مجازی

مدیر ستاد اقامه نماز گیلان گفت : براساس توافقنامه همکاری های مشترک فرهنگی و هنری که بین ستاد اقامه نماز و کانون پروشی فکری کودکان و نوجوانان گیلان بسته شده است ، این کانون مسابقه عکس و فیلم با عنوان ( بهار مناجات ) را برای گروه سنی کودک و نوجوان در فضای مجازی  برگزار می کند.

به گزارش  روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گیلان به نقل خبرگزاری صدا و سیما، مرکز گیلان ، مدیر ستاد اقامه نماز گیلان گفت : براساس توافقنامه همکاری های مشترک فرهنگی و هنری که بین ستاد اقامه نماز و کانون پروشی فکری کودکان و نوجوانان گیلان بسته شده است ، این کانون مسابقه عکس و فیلم با عنوان ( بهار مناجات ) را برای گروه سنی کودک و نوجوان در فضای مجازی  برگزار می کند.

حجت الاسلام ابوطالب حجازی افزود : این مسابقه با محورهای آیه های زندگی ( قرائت ، ترتیل یا جمع آوری ۱۰ آیه با محوریت زندگی خوب و روزه و نماز) ، ساخت کارت تبریک با موضوع مولود رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع)، یارمهربان با معرفی خلاقانه یک کتاب دینی و معرفی شخصیت امام علی (ع) برگزار می شود.

وی گفت : علاقه مندان به شرکت در مسابقه عکس و فیلم می توانند آثار خود را تا ۶ خرداد از طریق پیام رسان گپ و یا واتساب به شماره تماس ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار