به دستور استاندار خوزستان بازگشایی مدارس استان یک هفته به تعویق افتاد.
کد خبر: ۸۴۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 13 May 2020

استاندار خوزستان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد:امروز از ده هزار تستی که روزانه در سطح کشور انجام می‌شود هزار و 200 تست مربوط به استان خوزستان است تعداد آزمایشگاه های ما به 5 مرکز رسیده و به زودی با دو مرکزی که در آبادان و همچنین توسط هلال احمر راه اندازی میشود این مراکز به 7 عدد خواهد رسید.

وی اضافه کرد:در عین حال فاصله گذاری اجتماعی تا حدودی کاهش یافته و تعطیلی های اخیری که در برخی شهرستان های استان داشتیم به همین علت بود تا بتوانیم شرایط را کنترل کنیم  و با طغیان بیماری مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه روز جمعه مجددا خصوص توقف یا تداوم تعطیلی ها تصیم گیری خواهیم کرد ادامه داد:هر زمان بنا شد بازگشایی داشته باشیم صرفا اصنافی اجازه فعالیت خواهند داشت که در سامانه وزارت بهداشت ثبت‌نام کرده باشند و خود را با پروتکل های وزارت بهداشت وفق داده باشند.

شریعتی تاکید کرد:این هفته زیارت اهل قبور و رفتن به آرامستان ها در کل استان ممنوع است مدارس نیز یک هفته دیگر در سطح استان تعطیل خواهد بود

وی ادامه داد:برای عید فطر بسته به شرایطی که پیش خواهد آمد و روند سیر بیماری تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

استاندار گفت:با وجودی که در اهواز اقدامات خوبی در زمینه اجرای قرنطینه و تعطیلی ها صورت گرفت اما در مناطقی همچون بازار کیان و پردیس نیاز به مداخله جدی تری وجود دارد که دستور لازم در این ارتباط داده شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار