کد خبر: ۸۵۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷ 15 May 2020

 

تابناک/در پی شیوع نگران‌کننده کرونا در دلفان فرماندار این شهرستان محدودیت‌های گسترده‌ای اعلام کرد.

 
 

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، حشمت بهمنی اظهار داشت: با هماهنگی به عمل آمده با دکتر خادمی استاندار محترم استان و تصمیم شورای مدیریت بحران مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان دلفان از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه دستورات قاطعی در خصوص اعمال محدودیت اتخاذ می‌گردد.

وی افزود: بر این اساس بازار شهر نورآباد کاملا تعطیل خواهد شد و به جز نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، پمپ بنزین‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی بقیه اصناف و فروشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل و با کسانیکه به هر نحوی بخواهند در این روند خللی ایجاد کنند و دستورات ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا را نادیده بگیرند برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار دلفان گفت: هرگونه تجمع و ازدحام در سطح بازار و معابر ممنوع می‌باشد، آرامستان‌های سطح شهر و روستاها مسدود و مراسمات عزاداری و تدفین بدون حضور جمعیت و فقط با حضور چند نفر از نزدیکان انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در اجرای مصوبات ستاد سهل انگاری کنند و در اجرای وظایف خود در مبارزه با بیماری کرونا کوتاهی کنند برخورد قانونی خواهد شد.

بهمنی اظهار داشت: تمام ادارات شهرستان با حداکثر یک سوم کارکنان و بدون پذیرش ارباب رجوع فعالیت خواهند داشت. بانک‌های سطح شهرستان هم با یک سوم کارکنان فقط جهت انجام امورات ضروری فعالیت می‌کنند.

بهمنی افزود: شهرداری، اصناف، اداره صمت و نیروی انتظامی به طور مستمر و به صورت سختگیرانه بر نحوه تعطیلی بازار نظارت خواهند داشت و با متخلفان شدیداً برخورد قانونی خواهد شد، مغازه دارانی که این مصوبات را نادیده بگیرند مغازه آن‌ها پلمپ می‌شود. شهرداری به صورت روزانه معابر سطح شهر را گند زدایی و ضدعفونی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: مدیران و روسای ادارات قبل و بعد از کار روزانه دستگاه تحت مدیریت خود را ضدعفونی خواهند کرد؛ تمام زیارتگاه‌ها، مناطق تفریحی، پارک‌ها و بوستان‌ها تعطیل و ورودی آن‌ها مسدود خواهد شد.

فرماندار دلفان گفت: دوره گردها از قبیل خریداران ضایعات و میوه فروشان سیار در سطح روستاهای شهرستان کنترل خواهند شد همچنین تا اطلاع ثانوی مدارس سطح شهرستان دلفان تعطیل می‌باشند.

وی در پایان افزود:روند شیوع ویروس کرونا در دلفان نگران کننده است و به وضعیت قرمز رسیده‌ایم، لذا از مردم فهیم شهرستان تقاضامندیم در خانه بمانند و در جهت کنترل شیوع کرونا و حفظ سلامتی خود و دیگران در اجرای مصوبات اتخاذ شده با ما همکاری لازم داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار