بابک اسدی با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی نیاز به نوسازی دارند، اظهار کرد: تعداد ۲۲۰ دستگاه اتوبوس در شهر همدان مشغول فعالیت هستند که قرار است امسال ۲۵ دستگاه اتوبوس بازسازی کامل شوند.
کد خبر: ۸۵۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 17 May 2020
مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری همدان گفت: کرایه اتوبوس در شهر همدان به ۷۰۰ تومان افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، اسدی با اشاره به کرایه سابق خطوط اتوبوسرانی اظهار کرد: تا روز گذشته نرخ کرایه اتوبوس در شهر همدان ۵۰۰ تومان بوده و نرخ جدید ابلاغ نشده بود، اما از امروز کرایه با ۲۰۰ تومان افزایش ابلاغ و اعمال شده است.

وی با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی نیاز به نوسازی دارند، اظهار کرد: تعداد ۲۲۰ دستگاه اتوبوس در شهر همدان مشغول فعالیت هستند که قرار است امسال ۲۵ دستگاه اتوبوس بازسازی کامل شوند.

اسدی با اشاره به اینکه در شرایط کرونا قرار داریم و ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان اتوبوسرانی هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمامی اتوبوس‌های سطح شهر مجهز به دستگاه کارت بلیط هستند از همشهریان همدانی تقاضا داریم با استفاده از کارت بلیط کرایه خود را پرداخت کنند تا فرهنگ استفاده از آن در بین مردم و در سطح شهر افزایش پیدا کند.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان نیز چندی پیش از افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها در تمامی خطوط شهر همدان از روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار