مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: سالمندان سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند که باید ضمن توجه ویژه، حس ارزشمند بودن را به آن‌ها منتقل کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲ 18 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روبط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، شادی فضلی روز دوشنبه در حاشیه اولین جلسه کمیته سلامت بانوان و خانواده اظهار کرد: این جلسه با حضور سایر اعضای کمیته از جمله نمایندگان دانشگاه علوم‌ پزشکی، بهزیستی و جمعی از خیران با موضوع "وضعیت سالمندان در شرایط کرونا و پساکرونا" برگزار شد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به وضعیت جسمانی و روانی بر لزوم ارائه آموزش‌های مناسب مراقبتی به سالمندان، ارائه خدمات روانی و اجتماعی، برگزاری طرح‌هایی جهت ایجاد اوقات فراغت مناسب مانند مسابقه کتابخوانی و برنامه ورزشی و رعایت نکات بهداشتی به‌ویژه در مراکز نگهداری سالمندان تأکید کرد.

همچنین در این جلسه نمایندگان بهزیستی و علوم‌پزشکی به ارائه گزارش اقدامات دستگاه‌های مربوطه در این خصوص پرداختند.

تهیه بسته سلامت ویژه سالمندان شامل محتوای کتاب، آموزش و بازی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و بهزیستی جهت حمایت روانی و اجتماعی از سالمندان و همکاری بهزیستی با خیریه‌ها جهت ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره به سالمندان از جمله مواردی بود که در این جلسه به تصویب رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار