وزارت امور اقتصادی و دارایی درباره پذیره‌نویسی صندوق واسطه‌گری مالی یکم، به هموطنان هشدار داد؛ مراقب سوء استفاده دلالانی که برای اجاره کد ملی افراد به آنها مراجعه می کنند، باشند.
کد خبر: ۸۵۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 19 May 2020

 

هشدار وزارت اقتصاد: شهروندان مراقب سوء استفاده دلالان باشند

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصاد و دارایی در اطلاعیه شماره پنج در ارتباط با پذیره‌نویسی صندوق واسطه‌گری مالی یکم، تأکید کرده است؛ از آنجا که سهام منتقل شده به این صندوق جزو سهام ارزنده بورس بوده و در راستای مردمی کردن اقتصاد و افزایش ضریب نفوذ بورس با قیمت‌های بسیار مناسب (تخفیف ویژه) به متقاضیان واگذار می‌شود، برخی دلالان با پیشنهاد مبالغ ناچیز، نسبت به اجاره کد ملی افراد اقدام می‌نمایند که این اقدام تخلف محسوب شده و پیگیرد قانونی دارد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در این اطلاعیه موکداً توصیه می‌کند؛ هموطنان گرامی در این خصوص مراقبت کرده و با توجه به جذابیت این سهام، شخصاً نسبت به پذیره نویسی برای خود و افراد خانواده اقدام کنند.

مهلت بهره مندی از مزایای تخفیف قابل توجه سهام این صندوق ساعت ٢٤ روز چهارشنبه ۱۳۹۹/۲/۳۱ بوده و تمدید نخواهد شد. لذا با توجه به احتمال ترافیک سامانه‌ای و امکان بروز اختلال در سامانه‌ها، متقاضیان تقاضای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار