استاندار قزوین :
استاندار قزوین گفت: توسعه استان نیازمند تصمیم گیری هوشمندانه مدیران است که باید در سالجاری با توجه به نامگذاری سال و تحریم‌های دشمنان به صورت عالمانه در استفاده از منابع و تصمیم‌سازی‌ها رقم بخورد
کد خبر: ۸۵۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ 19 May 2020

 

 

 
 
 
 توسعه استان نیازمند تصمیم گیری هوشمندانه مدیران است

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، هدایت الله جمالی پور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: امسال در بخش بارش سال بسیار خوبی برای استان و بی سابقه در ۵۰ سال قبل بود و افق بسیار خوبی را در بخش کشاورزی استان قرار داد و باید اقدمات بهتری برای بهره برداری از ظرفیت‌های کشاورزی استان انجام شود.

وی اضافه کرد: در بخش صنعت نیز چون آب مایه رونق و شکوفایی و از ملزومات توسعه است حتما سال خوبی را شاهد خواهیم بود و به تغذیه سفره‌های زیر زمینی و انباشت آب در منابع زیرزمینی کمک خواهد کرد.

جمالی پور با تشکر از عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۹۸، افزود: در سال جاری با توجه به تحریم دشمنان و بسیج ظرفیت‌های آنها برای ایجاد چالش در راه توسعه کشور، همه باید به صورت ویژه‌تر وارد عمل شده و از منابع کشور بسیار هوشمندانه و عالمانه استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: همه مکلف هستیم در سال جاری برای توسعه کشور قدم‌های هوشمندانه‌ای برداریم که در سرنوست استان و کشور منشا اثر باشد.

استاندار قزوین با تاکید بر در نظر گرفتن منافع عمومی به جای منافع سازمانی، افزود: همه سازمان‌ها ایجاد شده اند تا منافع عمومی جامعه را تامین کنند و حتما باید مدیران در تصمیم گیری‌های خود منافع عام را در نظر بگیرند.

وی اضافه کرد: حیات سازمان‌ها به همکاری با مردم و افزایش سرعت در مسیر توسعه کشور منوط است و اگر مولفه‌هایی مثل توسعه کشور و رضایت مردم را در نظر بگیریم دیگر هویت سازمانی معنی نخواهد داشت.

جمالی پور گفت: همه باید تلاش کنیم در انجام امور به منافع سازمانی و عمومی توجه کنیم و قدم‌های بسیار مفیدی را برای توسعه پایدار کشور برداریم.

وی اضافه کرد: مدیران بانکی تنها نباید برای ذینفعان و سپرده گذاران خود تصمیم گیری کنند چون اگر تصمیم آنها برای منافع عام نباشد انحرافات و مشکلاتی را مقابل توسعه کشور ایجاد می‌کند.

استاندار قزوین خاطر نشان ساخت: اگر هر مدیر بانکی تنها به ذینفعان خود فکر کند حتما مشکلات جدی بر سر توسعه کشور ایجاد می‌شود بنابراین باید در تصمیم گیری‌های خود ذینفعان عام و خاص را در نظر بگیریم.

وی با تاکید بر تجلیل از بانک‌های همراه در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان، اضافه کرد: بانک‌هایی که در سال گذشته پرداخت خوبی به واحدهای تولیدی استان نداشته‌اند باید با تغییر سیاست‌ها رویه خود را در پرداخت‌ها اصلاح کنند تا شاهد رقم خوردن توسعه در استان و کشور باشیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه بانک‌ها باید در توسعه استان نقش خود را ایفا کنند، افزود: بانک‌ها باید ۷۵ درصد اعتبارات خود را در استان و ۲۵ درصد را با تصمیم سازمانی هزینه کنند و بانکی که ۸۵ درصد اعتبارات خود را در خارج از استان هزینه می‌کند نباید در استان اجازه فعالیت داشته باشد.

جمالی پور افزود: به مردم باید اعلام کرد سودی که برخی از بانک‌ها به آنها پرداخت می‌کنند چه خسارت‌هایی را به استان وارد می‌کند و اگر سودی می‌خواهند به مردم پرداخت کنند باید با رقم زدن توسعه استان اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار