کد خبر: ۸۵۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 20 May 2020

تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، سرهنگ حیدری جانشین سرهنگ شیخ حسنی در سپاه ناحیه امام حسن (ع) شد .

سرهنگ حیدری پیش از این به عنوان فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان فعال بود و در حال حاضر سرهنگ سید مهدی حسینی جایگزین او شده است.

سرهنگ محسن شیخ حسنی هم قرار است برای دریافت پست جدید به تهران منتقل شود.

تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان قزوین گفت: باید به دنبال فهم قرآن بود و لازمه آن طهارت جسم و روح است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه خدواند دنیا را به دو بخش تقوا و فسق و فجور تقسیم کرده است، گفت: اهل تقوا، دلهایشان به وجود قرآن و اهل بیت روشن شده است و اهل فسق و فجور یا همان مستکبران بی رحم هستند و به حقوق دیگران تجاوز می‌کنند.

امام جمعه قزوین گفت: داشتن انگیزه شعائر خدا در دل از جمله نماز، مساجد، وحدت مسلمانان و پیروزی مسلمانان بر صهیونیست از نشانه‌های تقوا است.

او گفت: فقط اهل تقوا بودن کافی نیست بلکه باید همچون شهید سردار سلیمانی عده‌ای را هم در این مسیر بسیج کرد.

سرهنگ برزگر جانشین سپاه صاحب الامر عج استان هم در این مراسم گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن همه توانش را گذاشت تا این انقلاب پایدار نماند و توطئه‌های زیادی را هم در این مسیر انجام داد که جنگ ۸ سال دفاع مقدس از جمله آنهاست.

سرهنگ برزگر افزود: پایداری یک نظام و مملکت بستگی به میزان قدرت و توانمندهی‌های آن در بخش سخت افزازی و قدرت نرم دارد و در جمهوری اسلامی مردم قدرت نرم آن هستند و افتخار می‌کنیم که همه توان و انرژی خود را برای خدمت به این مردم گذاشته ایم.

شفیعی فرماندار شهرستان قزوین هم در این مراسم گفت: پارسال مواردی از جمله سیل، اغتشاشات ناشی از گرانی بنزین، محرومیت زدایی و انتخابات را داشتیم که در همه این موارد سپاه به طور مقتدرانه برای خدمت رسانی وارد میدان شد.

شفیعی افزود: در حال حاضر هم با شیوع کرونا سپاه برای تولید ماسک و توزیع مواد شوینده وارد عرصه شده و نظم و آرامشی را در جامعه به وجود آورده است.

تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین

برچسب ها: سپاه ، ناحیه امام حسن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار