استاندار قزوین :
استاندار قزوین بر حمایت از هرگونه طرح‌های صادقانه برای تولید و اشتغال تاکید کرد استاندار قزوین توسعه استان را در گروه نگاه و مدیریت بانک‌ها عنوان کرد و گفت: همه طرح‌های تولیدی و اقتصادی را باید با رویکرد توسعه‌ای بررسی کرد و پس از اعلام یک طرح، امروز و فردای آن در جامعه دیده شود.
کد خبر: ۸۵۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ 21 May 2020

 سپردن امور به مردم راه پیشرفت و توسعه را سرعت می بخشد/بانک‌ها در حوزه تولید، اشتغال و اقتصاد، رویه حمایتی در پیش بگیرند

 
 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قزوین که در سالن کنفرانس مدیریت شعب بانک‌ ملی استان برگزار شد، افزود: سال سختی در پیش رو داریم و باید نگاه‌های بانک‌ها و موسسات مالی به مشاغل مختلف، حمایتی باشد، در غیر این صورت نتیجه کار به بدنه اجتماعی آسیب زده و بحران‌های زیادی را ایجاد می‌کند.

جمالی پور تصریح کرد: منظور از حمایت این نیست که به هرکسی تسهیلات داده شود، اما طولانی کردن روند مجوزها و پاسخ ندادن به مردم باعث می‌شود کل جامعه و حیات اقتصادی در معرض تهدید قرار گیرد و خود مدیران بانکی در گرداب عملکرد خویش گرفتار شوند.
استاندار قزوین توسعه این استان را در گروه نگاه و مدیریت بانک‌ها عنوان کرد و گفت: همه طرح‌های تولیدی و اقتصادی را باید با رویکرد توسعه‌ای بررسی کرد و پس از اعلام یک طرح، امروز و فردای آن در جامعه دیده شود.
جمالی پور تصریح کرد: بانک‌ها نباید طرح‌ها را فقط با هدف سودآوری بانکی مورد توجه قرار دهند، چون نگاه مطلق سازمانی و غفلت از آینده نگری مشکل زا خواهد بود، البته تجربه ثابت کرده جامعه‌ای که به دنبال سود آنی باشد، به زودی با معضلات بزرگی مواجه خواهد شد.
مقام ارشد اجرایی استان قزوین سپردن امور به دست مردم و اعتماد به بخش خصوصی را یکی از راه‌های توسعه دانست و اظهار داشت: بخش خصوصی در همین دوران کوتاه خصوصی‌سازی، حرکت رو به جلویی داشته و مشکلات آن نیز بیشتر به خاطر تفکیک نشدن کامل بخش‌های دولتی از خصوصی است.
جمالی پور خاطرنشان کرد: راه توسعه کشور اعتماد به مردم است و بدون توجه به این موضوع هرگز نمی‌توان به توسعه دست یافت، چون دولت هر چقدر در گذشته بانک و شرکت تاسیس کرده، اکنون به خسران و زیان رسیده است و باید این رویه تغییر یابد.
استاندار قزوین بر حمایت از هرگونه طرح‌های صادقانه برای تولید و اشتغال تاکید کرد و یادآور شد: مدیران استانی آماده‌اند تا در مقابل هرگونه سوء استفاده در امور بانکی ایستادگی کرده و حامی تولید و اشتغال باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار