فدراسیون فوتبال ایران مذاکره‌ای با ویلی سانیول برای نشستن روی نیمکت تیم ملی نداشته است.
کد خبر: ۸۵۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 27 May 2020

به گزارش  تابناک سمنان:  دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این روز‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا در ریکا کرواسی و کنار خانواده اش حضور دارد.

او در هفته‌های اخیر مشغول ارزیابی فیلم بازی‌های قبلی تیم ملی، عملکرد بازیکنان لژیونر و بازی‌های لیگ برتری بوده و قرار است تا پیش از شروع بازی‌های لیگ برتر همراه با وحید هاشمیان و دستیاران خارجی خود یعنی ملادن زگانیر و تونی اوسنیک به کشورمان بازگردد.

با این وجود برخی رسانه‌های فرانسوی در خبری عجیب اعلام کردند ویلی سانیول، سرمربی سابق تیم ملی زیر ۲۱ سال فرانسه که مدتی هم به عنوان سرمربی موقت تیم بایرن مونیخ آلمان فعالیت داشته از فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد همکاری دریافت کرده و نزدیک به نیمکت تیم ملی است.

در سابقه دفاع راست اسبق و ۴۳ باواریایی‌ها (لقب تیم بایرن مونیخ) و تیم‌های موناکو و سنت اتین فرانسه، مدیریت فنی تیم ملی فرانسه، سرمربی موقت تیم ملی زیر ۲۰ سال این کشور، سرمربیگری بوردو و دستیاری کارلو آنچلوتی در تیم بایرن مونیخ دیدن می‌شود.

با این وجود یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال خبر مذاکره با سانیول را رد کرد و گفت: چنین بحثی صحت ندارد چرا که اسکوچیچ به عنوان سرمربی با ما قرارداد دارد و اکنون هم مشغول فراهم کردن شرایط لازم برای بازگشت او به ایران هستیم تا با آغاز رقابت‌های لیگ برتر، این رقابت‌ها را با حضور در ایران زیرنظر بگیرد.

پیش از این هم شایعاتی از سوی رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر پیشنهاد به آندره آ استراماچونی برای نشستن روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی شنیده شد که این موضوع از سوی فدراسیون فوتبال تکذیب شد.

همچنین امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره خبر سایت فوت مرکاتو فرانسه پیرامون مذاکره فدراسیون فوتبال ایران با ویلی سانیول عنوان کرد: هیچ مذاکره‌ای میان فدراسیون فوتبال ایران و ویلی سانیول وجود نداشته است.

وی افزود:تیم ملی تحت سرمربیگری دراگان اسکوچیچ به فعالیت خود ادامه خواهد داد. بر این اساس، موارد مطروحه در این باره همچون شایعات مشابه گذشته عاری از واقعیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار