فرصتی برای هواداران خیر سینما؛
رابرت دنیرو و لئوناردو دی‌کاپریو که با هم در فیلم «قاتلان ماه کامل» بازی می‌کنند یک فرصت خاص از فیلم جدیدشان را در اختیار هواداران خود قرار دادند.
کد خبر: ۸۵۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ 28 May 2020

 

 

 با دی‌کاپریو و دنیرو همبازی شوید/ نقشی کوتاه در فیلم اسکورسیزی

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین  به نقل از ورایتی، هواداران ۲ بازیگر سرشناس هالیوود این شانس را خواهند داشت که در فیلم مشترک آنها یعنی «قاتلان ماه کامل» یک نقش به دست آورند.

بر مبنای این فرصت افرادی که به کمپین «همه در چالش» کمک مالی کنند این شانس را خواهند داشت که با برنده شدن در یک قرعه‌کشی در فیلم «قاتلان ماه کامل» که توسط اسکورسیزی ساخته می‌شود در یک نقش کوچک جلوی دوربین بروند.

این پول صرف کمک به سه بنیاد خیریه که یکی از آنها «بنیاد غذای آمریکا» متعلق به دی‌کاپریو است، می‌شود. همه کمک‌ها صرف فراهم کردن غذا برای آنهایی می‌شود که بر اثر شیوع کرونا از دسترسی به غذا محروم مانده‌اند.

دی کاپریو و دنیرو در ویدئویی که در اینستاگرام دی کاپریو پست شده این درخواست را کرده‌اند.

رابرت دنیرو در این ویدئو گفته است: جمع‌های داوطلبانه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند کمک‌های ماست.

برنده این رقابت هم یک نقش عبوری در فیلم به دست می‌آورد و هم می‌تواند یک روز در سِت فیلمبرداری فیلم حضور داشته باشد و نیز در روز اول اکران فیلم با عوامل ساخت حضور یابد.

دی‌کاپریو نیز در این باره گفته است: اگر بخواهید بدانید که کار کردن با مارتین اسکورسیزی بزرگ، رابرت دنیرو و من چگونه است، به شانس شما بستگی دارد.

وی افزوده است: من و رابرت در فیلم جدیدی به نام «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی می‌کنیم. می‌خواهیم به شما این امکان را بدهیم که یک نقش در این فیلم به دست‌آورید و این فرصت را هم به دست‌آورید که یک روز در محل فیلمبرداری با ما سه نفر باشید و در مراسم اکران فیلم هم حضور یابید.

«قاتلان ماه کامل» با اقتباس از کتابی غیرداستانی به همین نام ساخته می‌شود که به قتل‌های قبیله سرخ‌پوست اوسیج در دهه ۱۹۲۰ پس از پیدا شدن نفت در زمین‌هایشان می‌پردازد.

منبع : مهر

برچسب ها: دیکاپریو ، هالیوود ، خیریه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار