فعالیت ناوگان اتوبوسرانی قزوین که به منظور پیشگیری از شیوع کرونا متوقف شده بود با ۵۰ درصد ظرفیت آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 30 May 2020
 

 آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی قزوین

 

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، ایرانخواه، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: ناوگان اتوبوسرانی شهر‌های ناصر آباد، محمود آباد، بیدستان و اقبالیه از امروز مطابق دستورالعمل ستاد پیشگیری از کرونا استان و دستور شهردار قزوین با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کردند.

وی افزود: فعالیت اتوبوسرانی در شهر قزوین منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان است و هنوز دستوری از سوی ستاد در این زمینه به شهرداری ارسال نشده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین با اشاره به اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال، گفت: پرداخت کرایه نقدی ممنوع بوده و شهروندان باید به صورت الکترونیکی و ارائه کارت بلیت برای پرداخت کرایه اقدام کنند.

ایرانخواه تصریح کرد: همچنین به منظور پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا کابین راننده با استفاده از سلفون از مسافران جداسازی شده و کار ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهری روزانه انجام می‌شود.

وی از جا به جایی روزانه ۱۲۰ هزار مسافر در سطح شهر پیش از شیوع کرونا خبر داد و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین در بحران کرونا خسارت مالی دیدند و ۷۰۰ راننده اتوبوس شهر قزوین بیکار شدند که امیدواریم با توجه به بازگشت شرایط کار به روال عادی ناوگان حمل و نقل شهری نیز فعالیت خود را آغاز کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار