کد خبر: ۸۵۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 01 June 2020

از بازار نقل و انتقالات تابستان گذشته گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس با جدایی احتمالی مهدی ترابی و بشار رسن به دنبال جذب دانیال اسماعیلی فر ستاره تیم ذوب آهن اصفهان است اما این انتقال انجام نشد و جالب اینجاست که وی هنوز هم در شایعات گزینه پرسپولیس خوانده می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، این بازیکن که در چند سال گذشته لیگ برتر عملکرد خوبی داشته، به دنبال جدایی از ذوب آهن است و گفته می‌شود برای لیگ بیستم به یکی از تیم‌های استقلال و یا پرسپولیس خواهد رفت.

درحالیکه برخی رسانه‌ها دیروز مدعی شدند سرخ‌ها قرار است برای جذب اسماعیلی فر ۶ میلیارد تومان هزینه کنند، اما مدیران باشگاه پرسپولیس تهران تاکنون مذاکره‌ای با ستاره تیم فوتبال ذوب آهن انجام نداده اند و گویا آنها نمی‌خواهند تمایل خود را علنی کنند. البته با حضور رسول پناه فعلا این باشگاه در خرید بازیکن جدید چندان فعال نیست.

این بازیکن که سابقه بازی در تیم تراکتور را دارد در نیم فصل اول لیگ نوزدهم از استقلال، پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد داشت، اما تصمیم گرفت تا در ذوب آهن بماند، اما به دلیل اختلافش با رادولوویچ، قصد دارد فصل آینده در تیم دیگری بازی کند. اسماعیلی فر در لیگ نوزدهم ستاره ذوب آهن بود اما در این تیم عملکرد چندان درخشانی ارائه نکرد. اسماعیلی فر در ۱۷ بازی ۲ گل به ثمر رسانده و هافبک جوان و با تجربه‌ای محسوب می‌شود که می‌تواند در پرسپولیس جای ترابی را بگیرد.

 
 /ع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار