فرمانده انتظامی استان قزوین از کاهش ۲۶ درصدی جرایم رایانه‌ای در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 01 June 2020
 
 

 کاهش ۲۶ درصدی جرایم رایانه‌ای

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، سردار حاجیان، فرمانده انتظامی استان در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: پلیس حافظ امنیت و رفاه مردم و رکن امنیت ساز در جامعه است.

وی افزود: پلیس به عنوان رکن امنیت ساز و حافظ امنیت جامعه، همواره در خدمت مردم بوده و هست.

سردار حاجیان همچنین اقدام آمریکا در تحریم وزارت کشور و نیروی انتظامی را کاملاً بی خردانه دانست و گفت: پلیس همواره در تمام عرصه‌ها حضور بسیار پر رنگی داشته است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: پلیس استان به مدت ۲ ماه و به صورت ۲۴ ساعته در اجرای طرح فاصله گذاری مشارکت داشته است.

سردار حاجیان در خصوص کشفیات مواد مخدر نیز اظهارداشت: در ۲ ماهه سال جاری با افزایش ۵۷ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم

وی افزایش ۳۰ درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر را از دیگر اقدامات پلیس برشمرد و افزود: در همین راستا یک تن و ۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان همچنین از کاهش ۲۶ درصدی جرایم رایانه‌ای در استان خبر داد.

سردار حاجیان در خصوص دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در استان گفت: این کلاهبردار حرفه‌ای در قالب شغل هندوانه فروش اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد.

وی در خصوص شیوه کار این افراد اظهار داشت: ۳ کلاهبردار با جعل و کپی کارت شهروندان اقدام به بهره برداری غیر قانونی از کارت بانکی مردم می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان درباره جزئیات این پرونده گفت: این افراد در ۱۸۹ فقره اقدام به سرقت ۸۶۸ میلیون تومان از کارت عابر بانک مردم کردند.
منبع : صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار