سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: در طی چند روز گذشته 10 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت پروتکل بهداشتی پلمب شدند.
کد خبر: ۸۵۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 05 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آرین غلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:در طی چند روز گذشته 10 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت پروتکل بهداشتی پلمب شدند.
وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای واحدهای صنفی الزامی است، گفت: با توجه به شوع ویروس کرونا واحدهای صنفی گچساران ملزم به رعایت پروتکل بهداشتی هستند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به اینکه  کار نظارت و بازرسی بر بازار گچساران تشدید می‌یابد، گفت:  گشت‌های مشترک با شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، اداره صنعت معدن وتجارت کار بازرسی به اصناف را در شهرسان بر عهده دارند و در صورت مشاهده رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی فروشگاه های بزرگ و کوچک پلمب خواهند شد.
 غلامیان ابراز کرد: پیش از این بیش از 6هزار و 888 بازرسی از فروشگاه‌های عرضه موادغذایی، بهداشتی و درمانی گچساران صورت گرفته که در این بازرسی تعداد 186 مرکز تهیه و توزیع موادغذایی و مکان‌های عمومی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد.
وی خاطرنشان کرد: غلامیان عنوان کرد: شهروندان هرگونه تخلف  و یا عدم رعایت نکردن پروتکل بهداشتی از سوی اصنافمی‌توانند با شماره‌های 1490 و یا 190 تماس حاصل کنند و این شبکه ظرف مدت 48 ساعت با متخلفین عرضه و توزیع مواد غذایی برخورد قانونی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار