براساس گزارش آسوشیتدپرس، جو بایدن تعداد هیات‌های انتخاباتی لازم برای کسب نامزدی دموکرات‌ها برای انتخابات نوامبر را کسب کرده است. او از آستانه ۱۹۹۱ هیات‌ عبور کرد.
کد خبر: ۸۵۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳ 06 June 2020

 

بایدن در یک قدمی کسب نامزدی دموکرات‌ها برای انتخابات نوامبر

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا برای کنوانسیون ملی ماه اوت دموکرات‌ها ۱۹۹۳ هیات‌ انتخاباتی به دست آورده است.

با توجه به اینکه سناتور برنی سندرز اوایل آوریل به کمپین‌های انتخاباتی خود پایان داد، فقط بحث زمان برای تایید نامزدی بایدن باقی مانده بود. عقب‌نشینی سندرز بعد از یک سری پیروزی‌های انتخابات درون‌حزبی دموکرات‌ها برای بایدن رخ داد.

اندکی پس از اطلاع‌رسانی آسوشیتدپرس، بایدن در بیانیه‌ای که برای خبرنگاران ایمیل کرد، گفت: مایه افتخار بود که در کنار یکی از با استعدادترین گروه‌های نامزدی که حزب دموکرات تاکنون در این زمینه داشته است، رقابت کنیم و مفتخرم که می‌گویم که ما به عنوان یک حزب متحد به این انتخابات می‌رویم. قصد دارم برای به دست آوردن آراء آمریکایی‌ها در سراسر این کشور بزرگ، از امروز تا سوم نوامبر وقت بگذارم تا بتوانیم با هم در نبرد برای روح این ملت پیروز شویم و اطمینان حاصل کنیم که در بازسازی اقتصادمان، همه همراه هستند.

بایدن تا زمانی که رسما ماه اوت در کنوانسیونی در میلواکی به عنوان نامزد دموکرات‌ها معرفی نشود، نمی‌تواند از اعتبارات انتخابات سراسری استفاده کند. کارزار انتخاباتی او به طور چشمگیری از هزینه‌هایش در بحبوحه پاندمی کرونا کاسته، با اینکه میزان جمع‌آوری کمک‌های او افزایش داشته است.

منبع : ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار