کد خبر: ۸۵۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 07 June 2020

فرهاد عبدالعلی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به جاری شدن سیل، تندباد و تگرگ و ایجاد خسارت به چند روستا در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: بارش باران شدید و جاری شدن سیل در مشگین‌شهر موجب مسدود شدن راه 2 روستای موییل و قوشه دراین شهرستان شد.

وی افزود: در شهر مشگین‌شهر نیز سیلاب موجب آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها شده و آب رودخانه خیاو چایی نیز افزایش و سیلابی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از اعزام تیم‌های ارزیاب و امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل به حادثه دیدگان آبگرفتگی شدید در مناطق صلوات، موئیل و آق مسجد شهرستان مشگین شهر خبر داد.

شهرام ابراهیمی، رئیس هلال احمر شهرستان مشگین شهر نیز در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشگین شهر گفت: در اثر بارندگی شدید در شهرستان مشگین شهر و جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف این شهرستان، بلافاصله ۳ اکیپ ویژه امداد هلال احمر مشگین شهر در سه منطقه مورد هدف استقرار یافتند.

وی افزود: تیم‌های هلال احمر پس از رصد منطقه نسبت به تهیه و توزیع وسایل گرمایشی، کنسرو و پتو و ... و نصب چادر جهت اسکان موقت در روستای قهرمانلو دهستان صلوات از بخش مرادلو، آق مسجد در بخش مشگین شرقی مسیر قوتور سویی و مجتمع آبدرمانی یئل سویی موییل اقدام کردند.

رئیس هلال احمر شهرستان مشگین شهر بیان کرد: ۱۸ خانوار در روستای قهرمانلوی صلوات و6 خانوار در آق مسجد بخش مشگین شرقی از سیلاب آسیب دیده بودند که امدادرسانی به این خانواده‌ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی پس از بررسی و بازدید کامل از منطقه به اطلاع هم استانی‌ها خواهد رسید.

گفتنی است؛ در روستای تولان شهرستان گرمی، روستای سقزچی در بخش خوروش رستم خلخال و مناطق حاشیه دره رود و روستای کنگرلو پارس‌آباد، بارش باران و تگرگ موجب وارد آمدن خسارات به به برخی از منازل و مزارع شده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار