نماینده مردم نهاوند در مجلس یازدهم با اشاره به اتفاقات اخیر در آمریکا و جهان اظهار داشت: این روز‌ها مردم دنیا نظاره‌گر سخت‌ترین سرکوب و شکنجه مردم آمریکا هستند افرادی که از حقوق مدنی خود دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸ 08 June 2020
نماینده مردم نهاوند در مجلس یازدهم گفت: مردم ایران بیش از چهار دهه است که به دنیا ثابت کردند، دولتمردان آمریکایی ضد حقوق بشر، خونریز و جنایتکار هستند افرادیکه کشته شدن انسان‌ها در هر نقطه‌ای از دنیا و حتی شهروندان کشور خودشان نیز برایشان اهمیتی ندارد.

به گزارش تسنیم، علیرضا شهبازی اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بار‌ها در سخنان و فرمایشات خودشان فرمودند: آمریکای جهان خوار خالی از حقوق بشر و انسان‌دوستی است و هرروز در نقطه‌ای از جهان به دنبال ایجاد فتنه‌ای جدید است، ولی نمی‌دانست با قتل یک رنگین‌پوست بی‌گناه و مریض خودش دچار آشوب و حرج و مرج سراسری می‌شود.

وی گفت: مقام معظم رهبری چند سال پیش تعبیر زیبای دستکش مخملی را در مورد آمریکا به کاربردند که واقعیتی انکارناپذیر است و ما نباید گول ترفند‌های حقوق بشری و مذاکره با آن‌ها را بخوریم. وقتی پلیس سفیدپوست به یک نفر بیکار جویایی کار بی‌گناه رحم نمی‌کند و گلوی وی را که شهروند آمریکایی است زیر زانوی خود می‌فشارد تا درنهایت خفه می‌شود نشان می‌دهد ما نباید به حقوق بشر و مذاکره با آن‌ها خوش‌بین باشیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس یازدهم با اشاره به اتفاقات اخیر در آمریکا و جهان اظهار داشت: این روز‌ها مردم دنیا نظاره‌گر سخت‌ترین سرکوب و شکنجه مردم آمریکا هستند افرادی که از حقوق مدنی خود دفاع می‌کنند.

وی بیان کرد: مردم ایران بیش از چهار دهه است که به دنیا ثابت کردند، دولتمردان آمریکایی ضد حقوق بشر، خون‌ریز و جنایتکار هستند افرادیکه کشته شدن پیر، جوان، زن و کودک در هر نقطه‌ای از دنیا و حتی شهروندان کشور خودشان نیز برای آن‌ها اهمیتی ندارد.

شهبازی با یادآوری این فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند: حکومت امریکا مانند کشتی پرزرق‌وبرق تایتانیک غرق می‌شود و کسی آن را نجات نمی‌دهد گفت: انشالله این فرمایش مقام معظم رهبری به‌زودی محقق شود تا دنیا از شر حکومت دولتمردان فاسد و قاتل آمریکایی راحت شود و مردم رنگ آرامش را به خود ببینند.

این مقام مسئول تصریح کرد: آمریکا فتنه و آشوبی تحت عنوان بهار عربی و تابستان‌های داغ را برای مردم ایران و کشور‌های سایر مناطق دنیا پیش‌بینی کرده بود که حالا دامن‌گیر خودش شده است.

وی بابیان این نکته که آمریکا در تلاش بود از بیماری کرونا به‌عنوان حربه‌ای علیه ملت ما استفاده کند، گفت: ملت ما با اتحاد دولت و مردم و با پیروی از اوامر رهبر معظم انقلاب این تهدید را تبدیل به فرصت کرد و حالا این خود جامعه آمریکا بود که درگیر آن شد و در باتلاق کرونا گیر افتاد به‌گونه‌ای که وسایل بهداشتی مردم دنیا را می‌دزدید.

نماینده مردم نهاوند در مجلس به بحث این روز‌های سهام عدالت و یارانه افراد بی‌بضاعت و کم‌درآمد اشاره کرد و افزود: بنای مجلس یازدهم همدلی، اتحاد و خدمت بیشتر به مردم است و من نیز در کمیسیون برنامه‌وبودجه ثبت‌نام کردم.

این مقام مسئول عنوان کرد: مجلس یازدهم به دنبال ایجاد اشتغال و رونق کسب‌وکار مردم با کمک دولت و خود ملت است، بنابراین معتقدیم همه نیازمند کار و تلاش بیشتر هستیم.

وی با تأکید بر اینکه در تلاش هستیم تا کسانی که سهام عدالت نگرفته‌اند آن‌ها نیز بهره‌مند شوند، ابراز کرد: برنامه دیگر ما توانمندسازی افراد کم‌درآمد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد بهزیستی هست البته نباید از ظرفیت بخش خصوصی و خیران غفلت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار