مدیرعامل باشگاه پیکان تهران گفت: بازیکنان تیم ما با توجه به زمان اندک استرس بالایی برای شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال دارند.
کد خبر: ۸۶۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 09 June 2020

////گرشاسبی: بازیکنان برای شروع لیگ استرس بالایی دارند/ نباید کار اساسنامه فدراسیون فوتبال به اینجا کشیده می شد

به گزارش تابناک سمنان: حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران در مورد از سر گیری مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: شروع لیگ تصمیمی است که توسط سازمان لیگ فوتبال و ستاد مبارزه با کرونا اتخاذ شده و ما هم به آن تمکین می‌کنیم. مشکلات در اینباره زیاد است و چند باری اعلام کرده ایم، اما چون طی بخشنامه‌ای اعلام کرده اند که مسابقات شروع شود، ما هم برنامه ریزی‌های تیم را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با همه سختی‌هایی که دارد آماده خواهیم کرد.

او ادامه داد: تست‌های پزشکی هم انجام داده ایم و هیچ مورد مثبتی مشاهده نشد و به راحتی بازی‌های تدارکاتی تیممان برگزار شد. امیدوارم شیوع این ویروس کاهش پیدا کند و در شهر‌های قرمز هم وضعیت به حال عادی برگردد و بازیکنان ما هم در سلامت بتوانند تمرینات خود را آغاز کنند. اما متاسفانه خبر‌های ناخوشایندی را از تمرینات و بازی‌های تدارکاتی می‌شنویم که میزان آسیب دیدگی بازیکنان بالا رفته است. زمان کمی برای آماده سازی داریم و بازیکنان استرس بالایی برای برگزاری لیگ دارند.

گرشاسبی در ادامه در مورد بحث تعلیق فوتبال ایران با توجه به بندهای اساسنامه عنوان کرد: به نظر من کار نباید به اینجا کشیده می‌شد. پیشنهادات و اصلاحات باید خوشایند ورزش و نظام ما باشد که متاسفانه این امر رعایت نشد. حس می‌کنم دخالت‌های زیادی در فوتبال می‌شود و به نظرم تنها متولیان این کار باید پیگیر اصلاحت بشوند. به نظر می‌رسد بند‌های اساسنامه اصلاح و دوباره به فیفا ارسال شده است. امیدوارم به زودی رئیس فدراسیون فوتبال مشخص شود و این رشته ورزشی به آرامش برسد.

مدیرعامل پیکان در مورد سابقه حضور در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: سابقه باشگاه پیکان نشان می‌دهد پرسپولیس از دل پیکان بازیکن گرفته است و اکثر پرسپولیسی‌ها از پیکان به این تیم آمده  و جام قهرمانی به دست آورده اند. با این حال من در بدترین شرایط من به پیکان آمده ام و تیم در قعر جدول است، اما بازیکنان سرحال و آماده‌ای داریم و می‌توانند خود را به خوبی نشان دهند. روی بحث روحی و روانی تا الان موثر عمل کرده ایم تا در نهایت بتوانند داشته هایشان را در زمین پیاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار