کد خبر: ۸۶۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 09 June 2020
 
بازار ارز در چهارمین روز هفته شاهد ثبات نرخ گذاری در صرافی‌های بانکی است. این در حالی است که امروز بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرده است که بر اساس آن نرخ ۱۲ ارز از جمله یورو کاهش و قیمت ۲۳ ارز از جمله پوند افزایش یافت؛ همچنین نرخ دلار و ۱۱ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (سه شنبه بیستم خردادماه ۹۹) بازار ارز، شاهد عدم تغییر نرخ در صرافی‌های بانکی هستیم. به گونه‌ای که در حال حاضر هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی سطح کشور به نرخ ۱۶۸۸۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۱۶۹۳۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به روز قبل، بدون تغییر می‌باشد.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت ۱۸۵۰۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل، به نرخ ۱۸۶۰۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود که نسبت به روز دوشنبه، تغییری نداشته است.

نرخ رسمی ۴۷ ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۲ ارز از جمله یورو کاهش و قیمت ۲۳ ارز از جمله پوند افزایش یافت؛ همچنین نرخ دلار و ۱۱ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «سه‌شنبه بیستم خرداد ۹۹» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با ۵۹ ریال افزایش به قیمت ۵۳ هزار و ۴۲۴ ریال و هر یورو با ۲۴ ریال کاهش به قیمت ۴۷ هزار و ۴۱۳ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۸۳۶ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۶۲ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۵۲۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۶۱ ریال، روپیه هند ۵۵۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۳۳۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۷۱۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۸۴۶ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۳۷۴ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۵۴۰ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۵۱۱ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۱۹۶ ریال، روبل روسیه ۶۱۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۲ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۴۲۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۱۵۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۹۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۷۶ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۶۱۵ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۱۳ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۹۰۱ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۳۷ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار و ۹۳۳ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۸۵۹ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۱۰۶ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۵۷۱ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۹۸۵ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۳هزار و ۱۱  ریال، افغانی افغانستان ۵۴۳ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۶۹۴ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۵ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۴ هزار و ۱۰۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۷۳  ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار ۹۹۷ ریال ارزش‌گذاری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار