استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به جهش تولید باید با تمام توان برای حل مشکلات شرکت‌ها و واحدهای تولیدی استان تلاش کنیم
کد خبر: ۸۶۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 11 June 2020

 

 

با تمام توان برای حل مشکلات شرکت‌ها و واحدهای تولیدی استان تلاش می کنیم
 
 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین  ، هدایت الله جمالی پور  در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی گفت: در این راستا از واحدهای صنعتی استان به اتفاق مدیران بازدید کرده و در جریان موفقیت‌ها و مشکلات آنها قرار می‌گیریم.

وی اضافه کرد: در این بازدیدها تلاش می‌کنیم با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی از قبیل بیمه و مالیات طبق قوانین و مقررات جاری کشور برای حل مشلکات صنایع استان تصمیم گیری و اقدام کنیم.

این مسوول گفت: دشمنان در سال جاری با تحریم‌های ظالمانه برای وارد کردن حداکثر فشار اقتصادی به کشور وارد عمل شده‌اند و ما نیز در داخل باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای مقابله با آنها اقدام نماییم.

استاندار قزوین افزود: خوشبختانه استان قزوین در بخش‌های مختلف دارویی، صنعتی، کشاورزی و ... دارایی صنایع پیشرفته و توسعه یافته‌ است که می‌توان با حمایت از طرح‌های توسعه آنها گام‌های بلندی را برای جهش تولید، اشتغالزایی و ایجاد رونق اقتصادی در استان و کشور برداشت.

استاندار قزوین در ادامه از چهار شرکت تولیدی در شهرک صنعتی لیا و یک شهرک تولیدی در شهر صنعتی البرز بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار