مهدی دادرس را اهالی فوتبال می شناسند. او به عنوان مدیری فوتبالی که سال ها است در این عرصه فعالیت می کند طی چند سال گذشته عضویت در کمیته استیناف فدراسیون را پذیرفته و نقش مهمی در پرونده های جنجالی داشته است. دادرس اما بعد از حواشی ای که به خاطر حکم دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس پیش آمد دیگر به جلسات کمیته استیناف دعوت نمی شود و نسبت به این موضوع گلایه دارد.
کد خبر: ۸۶۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 12 June 2020

 ماجرا از این قرار است که بعد از تایید حکم کمیته انضباطی مبنی بر ۳ بر صفر شدن مسابقه پرحاشیه سپاهان و پرسپولیس به سود سرخپوشان از سوی استیناف اعضای تیم اصفهانی اعتراض هایی را انجام داده و اعلام کردند در فیفا پیگیر موضوع می شوند. بعد از این اتفاق مهدی دادرس عضو کمیته استیناف در مصاحبه ای اعلام کرد که شکایت به CAS برای سپاهانی ها هزینه بر است و این کار را نمی کنند. او همچنین گفته بود که سپاهانی ها می خواهند جو را متشنج کردند. همین صحبت ها به مذاق سپاهانی ها خوش نیامد و آنها طی بیانیه ای اعلام کردند که از دادرس شکایت خواهند کرد.
در حالی که انتظار می رفت اعضای کمیته استیناف باهم هماهنگ باشند اما علیرضا صالحی رییس کمیته بعد از اعلام شکایت سپاهان از دادرس نسبت به همکار خود موضع تندی گرفت و اعلام کرد سپاهانی ها حق دارند شکایت کنند.

 

این موضوع باعث شد اختلافات میان دادرس و صالحی به عنوان رییس کمیته استیناف بالا بگیرد و از آن تاریخ به بعد دیگر دادرس به جلسات استیناف دعوت نشود. موضوعی که دادرس آن را غیرقانونی می داند.

 

مدیر باسابقه فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره عنوان کرد: «مساله ما مثل هابیل و قابیل است؛ به هر حال من سال ها در فوتبال حضور دارم و طبیعی است خبرنگاران و اهالی فوتبال مرا بشناسند و بیشتر توجه شان روی من باشد و فکر می کنم همین موضوع به آقای صالحی فشار آورده است.»

 

ورزش سه نوشت: دادرس صحبت های خود را اینطور ادامه داد: «مساله ای که بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس پیش آمد، بهانه ای پیش نبود. آقایان از این ناراحت بودند که مردم به من احترام می‌گذاشتند. به شوخی می‌گفتند ما زحمت می‌کشیم و تعریف‌ها برای شما است. من هم سعی ‌می‌کردم با خنده از کنار این صحبت‌ها بگذرم. من کارگر ورزش و مردم ایران هستم. قبول دارم که من اسیر یک توطئه شدم و آن مصاحبه را علیه سپاهانی ها کردم اما آقایان هم بدشان نمی آمد من را به این سمت سوق بدهند. هنوز هم معتقدم کارم درست بوده اما اگر غلط هم بود به من بگویید کجای دنیا یک مدیریت قوی، زیر مجموعه خود را در اذهان عمومی ضایع می‌کند و با کلماتی سخیف هم این کار را انجام می‌دهد؟ البته که من جواب کوتاهی دادم اما ترجیح دادم سکوت کنم.»

 

عضو کمیته استیناف درباره عدم دعوتش به جلسات تاکید می کند: «آقایان مدتی است که جلسه می‌گذارند و من در این جلسات حضور ندارم در حالی که این خلاف قانون است. ایشان خودش را حقوقدان می‌داند و من چنین ادعایی ندارم اما شما که حقوقدان هستید چرا خلاف قانون عمل کردید؟ من همچنان عضو کمیته استیناف هستم و از آقایان حکمی نگرفتم. حکم مرا رییس فدراسیون صادر کرده و ایشان نمی تواند مرا عزل کند.اگر می‌خواهند من نباشم باید بروند و به رییس فدراسیون و اعضای هیات رییسه نامه بزنند و آنها هستند که تصمیم می‌گیرند. شما اصلا حقوق نمی‌دانید و منی که حقوق نخواندم از شما بیشتر می‌دانم.»

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار