فینال لیگ برتر فوتسال مابین دو تیم گیتی پسند و مس سونگون با نظارت کامل هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 17 June 2020

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان در گفتگو با تابناک اصفهان گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا و میزبانی اصفهان برای فینال لیگ برتر فوتسال تعاملات و برنامه ریزی های لازم با سازمان لیگ فوتسال کشور انجام شده است.

احمدباقری مقدم با اشاره به اینکه نظارت بر سلامت بازیکنان دو تیم بسیار زمان بر است تاکید کرد: در راستای بهبود کیفیت برگزاری فینال جلسه ای در دفتر معاونت پشتیبانی ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور ریس سازمان لیگ فوتسال برگزار شد .

باقری مقدم اظهار کرد: دو تیم اصفهانی لیگ برتر فوتبال (ذوب آهن و سپاهان) تمرینات خود را مشروط به نظارت افسران کنترل سلامت آغاز کردند و این در حالی است که روسای کمیته پزشکی دو باشگاه تعاملات مطلوبی را با هیات پزشکی ورزشی داشته اند.

وی با اشاره به اینکه  هیات پزشکی ورزشی به نمایندگی از فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در استان اصفهان متولی سلامت ورزشکاران است عنوان کرد: در بحث سلامت ورزشکاران دو حیطه بسیار مهم بیمه ورزشی و ارائه خدمات درمانی به آنها و نظارت بر عملکرد باشگاه های ورزشی در دستور کار قرار دارد.

باقری مقدم عنوان کرد: با توجه به تعداد سالن های ورزشی در اصفهان میزان تخلفات در آنها با توجه به نظارت های انجام شده و بر اساس رعایت بهداشت توسط هیات پزشکی ورزشی بسیار ناچیز بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار