فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگيري 5 نفر از متهمین سرباندهای قاچاق مواد مخدر قبل از خروج از مرزهای کشور در شهرستان جاسک توسط مرزبانان این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 21 June 2020
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان، سردار"حسین دهکی" با اعلام این خبر گفت: مرزبانان استان با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند ۵ نفر از سرباند‌ها و سرشبکه‌های قاچاق مواد مخدر به کشور که به تازگی در بندرلنگه توسط مرزبانان این استان متلاشی شده بود، قصد خروج غیرمجاز از مرز‌های خشکی کشور به مقصد کشور پاکستان را دارند.

سردار"دهکی" افزود: این افراد که پس از شناسایی و متلاشی شدن باند آن‌ها توسط مرزبانان استان متواری شده بودند، با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی و تحت رصد قرار گرفتند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان با تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس از زمان خروج این افراد مطلع و با حضور در ایست و بازرسی"لیردف" در شهرستان جاسک، متهمین را با یک دستگاه خودروی سواری پارس شناسایی و دستگیر کردند.

سردار"حسین دهکی" در خاتمه گفت: افراد دستگیر شده به اتهام حمل و جابجایی ۸۸۸ کیلوگرم موادمخدر و همکاری با بانده‌های حمل مواد مخدر پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام/نورالدینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار