فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان:
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش‌از یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۲ 24 June 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرتیپ‌دوم پاسدار محمد ملاشاهی گفت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی اسفندک سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد و مرزداران در غالب چندین تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات هدفمند قاچاقچیان که در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی مرزداران توان مقابله نداشتند از محل متواری و مرزداران موفق شدند در پاکسازی منطقه ۹۸۱ کیلو و ۲۷۰ گرم انواع موادمخدر شامل ۹۴۲ کیلوگرم تریاک و ۳۹ کیلو و ۲۷۰ گرم کراک که به طرز ماهرانه‌ای در یک منزل مسکونی مخفی شده بود را کشف کنند.

وی به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان نیز اشاره کرد و افزود: در عملیاتی جداگانه که با درگیری و تبادل سنگین آتش بین ماموران و قاچاقچیان در منطقه مرزی اسفندک همراه بود توانستند مقدار ۱۲۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سردار ملاشاهی ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان بویژه فرمانده و کارکنان هنگ مرزی سراوان که در این عملیات‌های شجاعانه و هوشمندانه عمل کردند، افزود: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی سیستان و بلوچستان اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد مرزبانی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار