رئیس دادگستری بابلسر:
جامعه‌ای که مراجعه کنندگان آن به دستگاه قضا کم باشد ، موفق است. فرهنگ‌سازی در اقشار جامعه موجب کاهش مشکلات گوناگون در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲ 22 June 2020

به گزارش تابناک مازندران. اسدالله آقایی رئیس دادگستری شهرستان بابلسر در دیدار با خبرنگاران ، اعضای بسیج رسانه و فعالین رسانه‌ای شهرستان بابلسر اظهار داشت : از محاسن دنیای ارتباطات و مبادله آنلاین اخبار ، مجاب کردن مسئول به پاسخگویی است.

حسن دنیای ارتباطات آنلاین مجاب کردن مسئولین به پاسخگویی ست
 

بر اساس این گزارش، رئیس دادگستری شهرستان بابلسر با اشاره به اجرای عدالت بعنوان اصلی‌ترین وظیفه دستگاه قضا ، گفت: مسئولیت عمده دستگاه قضا اجرای عدالت است، اما در کنار آن مسئولیت نظارتی نیز برعهده دارد . نظارت بر مبارزه با فساد و حفظ حقوق عمومی از جمله وظایف دستگاه قضا در بحث نظارت است و این را همه بدانند که نسبت به احقاق حق شهروندان بی‌تفاوت نیستیم .

وی با توجه به بحران اقتصادی موجود ، تحریم و مشکلات معیشتی برای مردم و نقش آن در مراجعه به دستگاه قضا عنوان کرد : پرونده‌های ورودی‌ به دستگاه قضا افزایش یافته است و فرهنگ سازی می‌تواند در کاهش ورودی‌ها بسیار موثر باشد

رییس دادگستری شهرستان بابلسر ادامه داد : جامعه‌ای که مراجعه کنندگان آن به دستگاه قضا کم باشد ، موفق است. فرهنگ‌سازی در اقشار جامعه موجب کاهش مشکلات گوناگون در جامعه می‌شود.

وی بیان کرد : جنگ ، تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی از جمله نقشه‌های دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران است نباید آرد در آسیاب دشمن ریخت ، اخباری درج شود که موجب سوءاستفاده دشمن نشود

اسدالله آقایی در پایان تصریح کرد : فرزندان این مملکت در طول تاریخ انقلاب جان خود را کف دست گذاشته‌اند و این میزها ثمره خون شهدا است و ما در دستگاه قضا برای حفظ آن کوشا هستیم .

وی اظهار کرد : رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است خبرنگاران سازنده حماسه‌هایی هستند و اکنون نیز نسبت به فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی به مردم وظیفه دارید .

گزارش مرتضی علیزاده خبرنگار تابناک 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار