تابناک/دیروز مشخص شد فدراسیون فوتبال مهدی تاج که به ۵ ستاره شدن خود می‌نازید برای پرداخت دستمزد کارلوس کی‌روش از باشگاه تراکتور هم قرض کرده است.
مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال هر‌گاه با انتقاد در خصوص مبلغ قرارداد کارلوس کی‌روش مواجه می‌شد، می‌گفت هر آنچه به کارلوس کی‌روش می‌دهیم از درآمد‌هایی است که او برای تیم ملی به دست آورده، اما اکنون مشخص شد فدراسیون فوتبال برای پرداخت دستمزد کارلوس کی‌روش از مالک باشگاه تراکتور هم قرض کرده است. جالب اینکه فدراسیون فوتبال به این بهانه می‌خواست مراسم تقدیر برای زنوزی برگزار کند و به او «جام خدمت» بدهد.
حق با مهدی تاج است؛ از این زاویه که تیم ملی در زمان مربیگری کارلوس کی‌روش به دلیل دو دوره صعود به جام جهانی درآمد‌های خوبی را از فیفا به دست آورد، اما مشکل اینجاست که نحوه هزینه این درآمد‌ها مشخص نیست. تا جایی که امروز مشخص شد فدراسیون فوتبال مهدی تاج که به ۵ ستاره شدن خود می‌نازید برای پرداخت دستمزد کارلوس کی‌روش از باشگاه تراکتور هم قرض کرده است. جالب اینکه همین فدراسیون فوتبال؛ دستمزد مارک ویلموتس را هم قرض کرده است از شستا و موظف است این بدهی را به شرکت مورد اشاره پرداخت کند.
جالب اینکه قرار بود قرض زنوزی به فدراسیون فوتبال افشا نشود و حالا مالک باشگاه تراکتور شخصاً این خبر را منتشر کرده است! قرض گرفتن فدراسیون فوتبال از یک باشگاه به طور حتم یک رفتار غیر حرفه‌ای است. شنیده بودیم که فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها درآمدزایی کند، اما ندیده بودیم که فدراسیون فوتبال برای پرداخت دستمزد سرمربی تیم ملی از باشگاه قرض کند! شاید امروز خیلی از انتقاداتی که مالک باشگاه تراکتور از فدراسیون فوتبال می‌کند و خود را محق به انتقاد می‌داند به خاطر همین قرض دادن است. به خصوص که این مبلغ با تأخیر به مالک باشگاه تراکتور برگردانده شد. رابطه مالی فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها در فوتبال حرفه‌ای یک رابطه تعریف شده است. شاید نباشد فدراسیونی در جهان که برای پرداخت دستمزد سرمربی از باشگاه قرض کند؛ چرا که در این صورت وامدار باشگاه می‌شود. فدراسیون فوتبال، فوتبال را اداره می‌کند. از جمله وظایف فدراسیون برگزاری بازی‌های لیگ برتر است و در این لیگ همه تیم‌ها حضور دارند، حتی همان تیمی که به فدراسیون فوتبال قرض داده است!