مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا احتمالا ۳ ماه دیگر برای پرداخت مطالبات شفر فرصت داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 24 June 2020

 

به گزارش تابناک سمنان: احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با سفر این تیم به اهواز برای دیدار با فولاد خوزستان در چارچوب رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: در این مدت بازیکنان ما با انگیزه بالایی تمرین می‌کردند. دیروز تیم ما با هواپیمای چارتر راهی اهواز شد. ما چند بلیت اضافه گرفته بودیم تا به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، صندلی کناری بازیکنان خالی باشد اما متاسفانه تمامی صندلی‌های هواپیما پر شده و پروتکل‌های بهداشتی در این پرواز رعایت نشده بود.

او ادامه داد: این اولین بازی پس از ازسرگیری رقابت‌های لیگ برتر پس از شیوع ویروس کرونا است و امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره علت مصدومیت مرتضی تبریزی و رضا آذری و اختلاف بین کادر پزشکی و مربی بدنساز تیم بیان کرد: به دلیل افت بدنی بازیکنان ما و رساندن آن‌ها به شرایط مسابقه تمرینات سنگینی برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. این تمرینات سنگین احتمال مصدومیت بازیکنان را بالا می‌برد. این تنها مشکل فوتبال ما نیست و تیم‌های مطرح اروپایی هم با این مساله دست و پنجه نرم می‌کنند.

او افزود: اختلاف خاصی میان کادر پزشکی و مربی بدنساز تیم ما نبود و تنها اختلاف عقایدی میان آن‌ها بود که این مشکل حل شد.

سعادتمند در پاسخ به این سؤال که چرا دیاباته به همراه تیم به اهواز سفر نکرد، گفت: این مسئله تشخیص سرمربی است و نمی‌توانم دخالتی در مسائل فنی داشته باشم. ما در تیم افراد شایسته مثل مهدی قایدی و ارسلان مطهری حضور دارند که به خوبی می‌توانند جای خالی دیاباته را پر کنند.

او در رابطه با خصوصی‌سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: اراده و همیتی برای واگذاری ۲ به باشگاه به بخش خصوصی و ورود به بازار بورس وجود دارد. هر سه‌شنبه با حضور شخص وزیر ورزش و سه معاون او و برخی مواقع رئیس سازمان خصوصی‌سازی، جلسه واگذاری برگزار و همه موارد و مصوبات بررسی می‌شود. در دو ماه گذشته فعالیت‌های فوق العاده خوبی صورت گرفته تا فضا برای ورود به بازار بورس فراهم شود.

سعادتمند در پایان درباره آخرین وضعیت شکایت بویان و وینفرد شفر از استقلال گفت: بدهی مربوط به بویان را از طریق مطالباتمان از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پرداخت خواهیم کرد. اما درباره بدهی‌های شفر باید بگویم به دلیل بحرانی که پس از شیوع ویروس کرونا پیش آمد، فیفا این موضوع را فورس ماژور قرار داد. به همین دلیل ۲ یا سه ماه دیگر برای پرداخت مطالبات شفر، فرصت داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار