هفته سی و چهارم وپایانی رقابت‌های لیگ فوتبال آلمان (بوندسلیگا)، امروزبا برگزاری ۹ مسابقه پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ 27 June 2020

به گزارش تابناک سمنان:  هفته پایانی فوتبال باشگاه‌های آلمان (بوندسلیگا)، امروز (شنبه) با برگزاری ۹ مسابقه پیگیری می شود که این بازی‌ها به صورت همزمان از ساعت ۱۸ انجام خواهد شد.

یونیون برلین - دوسلدورف

مهم‌ترین بازی هفته سی و چهارم بوندسلیگای آلمان دیدار تیم‌های دوسلدورف و یونیون برلین می‌باشد. این مسابقه در تعیین تیم سقوط کننده به لیگ دسته دوم آلمان، نقش مهمی دارد.

دوسلدورف با ۳۰ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول بوندسلیگا قرار دارد. این تیم در صورت کسب برتری در این مسابقه راهی بازی پلی آف می‌شود و تیم وردربرمن به بوندسلیگای ۲ سقوط می‌کند.

تیم یونیون برلین با ۳۸ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. آن‌ها با در بازی قبل با نتیجه ۴ بر صفر مقابل هوفنهایم شکست خوردند. در این تیم شرالدو بکر و سباستین اندرسون به ترتیب به دلیل مصدومیت و محرومیت بازی با دوسلدورف را از دست داده اند. یونیون برلین در بازی‌های خانگی عملکرد فوق العاده‌ای را به نمایش گذاشته است. آن‌ها در جدول بازی‌های خانگی با ۲۴ امتیاز در رده هشتم قرار دارند.

تیم دوسلدورف هم زک استفن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. آن‌ها در ۱۴ بازی از ۱۵ دیدار قبلی خارج از خانه خود رنگ برد را ندیده اند. این تیم در بازی رفت با نتیجه ۲ بر یک یونیون را شکست داد.

گفتنی است این بازی در ورزشگاه آلتن فورستری به میزبانی یونیون برلین برگزار می‌شود.

وردربرمن - کلن

در دیگر بازی حساس هفته پایانی بوندسلیگا تیم وردربرمن در ورزشگاه وزر اشتادیون میزبان کلن خواهد بود. تمام امید وردربرمن به این است که دوسلدورف در بازی با یونیون برلین امتیاز از دست بدهد.

تیم وردربرمن با ۲۸ امتیاز در رده هفدهم جدول بوندسلیگا قرار دارد. قهرمان سابق لیگ آلمان در این فصل بسیار ضعیف عمل کرده است. آن‌ها در ۹ بازی از ۱۰ دیدار قبلی خانگی خود در لیگ موفق به گلزنی نشده اند. عمر توپراک، کوین موالد و نوری شاهین به علت مصدومیت نمی‌توانند وردربرمن را در بازی مقابل کلن همراهی کنند.

 

در طرف دیگر تیم کلن با ۳۶ امتیاز در رتبه چهاردهم قرار دارد. آن‌ها حتی در صورتی که نتایج به نفعشان رقم بخورد، ممکن است تا رده یازدهم جدول هم بالا بیایند. این تیم ۹ بازی اخیر خود در بوندسلیگا را پیروز نشده است. فلورین کاینس به دلیل محرومیت و یوناس هکتور به علت مصدومیت غایبان کلن در این مسابقه هستند.

در بازی رفت تیم کلن با تک گل «کوردوبا» با نتیجه یک بر صفر تیم وردربرمن را شکست داد. همچنین در ۶ دیدار آخر ۲ تیم، ۲ بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

آگسبورگ - لایپزیگ

در دیگر بازی هفته سی و چهارم بوندسلیگای آلمان، تیم آگسبورگ در استادیوم ایمپولس آرنا (آگسبورگ) میزبان تیم لایپزیگ خواهد بود.

تیم لایپزیگ با ۶۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول بوندسلیگا قرار دارد. سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد این تیم تقریبا قطعی شده است. آن‌ها در ۳ بازی قبلی خارج از خانه خود پیروز شده اند. یوسف پولسن مهاجم دانمارکی لایپزیگ به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است.

در سوی دیگر، تیم آگسبورگ با ۳۶ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. آن‌ها هفته قبل با تساوی یک بر یک مقابل دوسلدورف حکم بقای خود در بوندسلیگا را امضا کردند. این تیم ۶ بازی قبلی خانگی خود در لیگ را نبرده است. سیمون آستا و یان موراوک به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آگسبورگ در این دیدار نیستند.

در بازی رفت، تیم لایپزیگ با نتیجه ۳ بر یک مقابل آگسبورگ به برتری رسید. لایما، شیک و پولسن برای لایپزیگ گل زدند و نیدرلکنر هم تک گل آگسبورگ را وارد دروازه حریف کرد. همچنین هر ۲ مسابقه فصل گذشته این ۲ تیم، با نتیجه مشابه بدون گل به پایان رسید.

مونشن گلادباخ - هرتابرلین

بازی تیم‌های گلادباخ و هرتابرلین در تعیین آخرین سهمیه بوندسلیگا برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این بازی در ورزشگاه بورسیا پارک (گلادباخ) برگزار خواهد شد.

تیم مونشن گلادباخ با ۶۲ امتیاز در رده چهارم جدول بوندسلیگا قرار دارد. این تیم در صورت برد یا حتی تساوی به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لورکوزن می‌تواند، جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپای سال آینده را به دست آورد. فقط بایرن مونیخ (۴۱) و دورتموند (۳۶) در این فصل بوندسلیگا نسبت به گلادباخ (۳۵) امتیاز بیشتری را کسب کرده اند.

در طرف مقابل، تیم هرتابرلین ۴۱ امتیازی است و در رده دهم جدول لیگ آلمان قرار دارد. ماتئوس از زمان پیوستن به هرتابرلین به طور میانگین در هر ۲۷۹ دقیقه یک گل به ثمر رسانده است. بهترین برد هرتابرلین مقابل گلادباخ به سال ۲۰۰۴ بر می‌گردد که با نتیجه ۶ بر صفر رقیب خود را شکست داد.

در تیم مونشن گلادباخ مارکوس تورام و دنیس زکریا مصدوم هستند و به بازی مقابل هرتابرلین نمی‌رسند. در تیم هرتابرلین هم لوکاس کلونتر به دلیل محرومیت و توماس کرافت به علت مصدومیت غایب هستند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در بازی‌های فصل گذشته تیم هرتابرلین با نتایج ۴ بر ۲ و ۳ بر صفر مقابل حریف قدرتمند خود به برتری رسید.

بایرلورکوزن - ماینتس

شکست ۲ بر صفر بدموقع هفته قبل لورکوزن مقابل هرتابرلین، کار آن‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را مشکل کرد. این تیم باید ابتدا ماینتس را با اختلاف گل زیاد شکست دهد و سپس منتظر امتیاز از دست دادن لایپزیگ و مونشن گلادباخ باشد.

تیم بایرلورکوزن با ۶۰ امتیاز در رده پنجم جدول بوندسلیگا قرار دارد. آن‌ها ۴ مسابقه اخیر خود مقابل ماینتس را برده اند. «کای هاورتس» در ۴ بازی از ۶ دیدار قبلی خود مقابل ماینتس، پیروز شده و ۲ گل هم در ۳ بازی اخیر به ثمر رسانده است. الکساندر دراگویچ به دلیل مصدومیت غایب لورکوزن در این مسابقه است.

در سوی مقابل، تیم ماینتس در بازی‌های آخر فصل خود به یکباره جان تازه‌ای گرفت. آن‌ها با ۲ پیروزی ۲ بر صفر مقابل دورتموند و آینتراخت فرانکفورت گام بلندی در راه بقا برداشتند. این تیم ژان پل بوئتیوس را به دلیل محرومیت در این مسابقه به همراه نخواهد داشت.

گفتنی است این دیدار در ورزشگاه بای آرنا (لورکوزن) برگزار می‌شود. در بازی رفت تیم بایرلورکوزن با تک گل لوکاس آلاریو با نتیجه یک بر صفر رقیب خود ماینتس را مغلوب کرد.

وولفسبورگ - بایرن مونیخ

تیم وولفسبورگ با ۴۹ امتیاز در رده ششم جدول بوندسلیگا قرار دارد. آن‌ها در حال حاضر سهمیه لیگ اروپای فصل آینده را در جیب خود دارند، اما در صورت عدم کسب ۳ امتیاز بازی مقابل بایرن مونیخ و پیروزی هوفنهایم برابر دورتموند باید در بازی پلی آف شانس خود را امتحان کنند.

بایرن مونیخ قهرمان این فصل بوندسلیگا، اکثر رکورد‌ها را با هانسی فلیک شکسته است. این تیم در صورتی که ۵ گل در بازی آخر خود به ثمر برساند، به رکورد ۱۰۱ گل زده در یک فصل که در اختیار خودشان (۱۹۷۱) بوده، خواهند رسید. باواریایی‌ها ۱۲ بازی اخیر خود در بوندسلیگا را برده اند. آن‌ها تیاگو و تولیسو را به دلیل مصدومیت در این مسابقه به همراه نخواهند داشت.

در سوی دیگر، تیم وولفسبورگ تنها در ۵ بازی از ۵۲ مسابقه رقابتی با بایرن مونیخ پیروز شده است. آن‌ها ویلیام و ایگناسیو کاماچو را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارند.

فلیک، اما در مصاحبه قبل از بازی گفته است که بایرن مونیخ به قهرمانی بوندسلیگا راضی نمی‌شود و هدف باواریایی‌ها یک نیم فصل شکست ناپذیری است.

در بازی رفت، بایرن مونیخ با نتیجه ۲ بر صفر برابر وولفسبورگ به برتری رسید. سرژ گنابری و زیرکزی گل‌های بازی را به ثمر رساندند.

گفتنی است، این بازی در ورزشگاه ولکس واگن آرنا (وولفسبورگ) برگزار می‌شود.

دورتموند - هوفنهایم

تیم دورتموند در چند فصل گذشته سیاست درآمد زایی از طریق خرید بازیکنان جوان و فروش آن‌ها به تیم‌های متمول اروپایی را در دستور کار خود قرار داده است. آن‌ها این فصل هم پشت سر بایرن مونیخ قدرت اول آلمان، در رده دوم قرار گرفتند. این تیم در فصل جاری بوندسلیگا ۸۴ گل به ثمر رسانده و رکورد باشگاهی خود را شکسته است. هالند ستاره نروژی زنبور‌ها در این فصل به طور میانگین در هر ۷۵ دقیقه یک گل زده است.

در طرف مقابل، تیم هوفنهایم رقابت سختی با وولفسبورگ برای کسب سهمیه مستقیم لیگ اروپا دارد. این تیم در ۶ بازی قبلی خارج از خانه خود شکست نخورده است. آن‌ها اسحاق الفوضیل را به دلیل مصدومیت در این مسابقه به همراه ندارند.

گفتنی است، این بازی در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک (دورتموند) برگزار می‌ شود. در بازی رفت، تیم هوفنهایم با نتیجه ۲ بر یک رقیب قدرتمند خود را شکست داد. کراماریچ و آدامیان گل‌های هوفنهایم را زدند و ماریو گوتزه تک گل دورتموند را به ثمر رساند.

فرایبورگ - شالکه ۰۴ و آینتراخت فرانکفورت - پادربورن دیگر بازی‌های هفته پایانی بوندسلیگا را برگزار می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار