مديرعامل شركت برق منطقه اي سيستان و بلوچستان توضیح می‌دهد:
مديرعامل شركت برق منطقه اي سيستان و بلوچستان در ارتباط زنده تلويزيوني با شبكه خبر در خصوص نقص فني ترانس ايستگاه برق اسپكه كه منجر به بروز مشكل افت ولتاژ برق در شهرستان هاي فنوج،اسپكه،مسكوتان و لاشار شده است توضيحاتي را ارايه كرد.
کد خبر: ۸۶۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 27 June 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان پرنده مطلق در ارتباط زنده تلويزيوني با شبكه خبر در خصوص نقص فني ترانس ايستگاه برق اسپكه كه منجر به بروز مشكل افت ولتاژ برق در شهرستان هاي فنوج،اسپكه،مسكوتان و لاشار شده است توضيحاتي را ارائه نمود و به تشريح اقدامات صورت گرفته در جهت برطرف كردن مشكل پيش امده پرداخت.
وي عنوان كرد كه هم اكنون ترانس جايگزين در مسير انتقال به منطقه جهت نصب و بهره برداري است..در عين حال پس از خروج ترانس برق كليه مشتركين منطقه از طريق خطوط فوق توزيع وصل و كليه خاموشي ها برطرف شد كه اين موضوع باعث بروز افت ولتاژهائي در چند روز اول در منطقه شد اما با همراهي ريش سفيدان و معتمدين منطقه و همكاري مردم صبور اين مناطق و مديريت مصرف صورت گرفته نوسانات ولتاژ بشدت كاهش و در بيشتر مناطق بطور كل از بين رفتند.

 همچنين در ادامه توضيحاتي در رابطه با پروژه هاي تاثيرگذار در شبكه برق استان نظير بهره برداري از پست هاي برق پرواز،دهك ،سيركان و 2 واحد نيروگاهي 25 مگاواتي شهرستان سراوان در سال جاري توضيحاتي ارائه كرد كه كمك شاياني به پايداري شبكه برق استان نموده است.

احداث پست 230 كيلووات در منطقه فنوج و خط انتقال 400 كيلو ولت زاهدان به بم از طرح هاي در دست اقدام مي باشد كه اميد است تا پايان تيرماه سال جاري در مدار بهره برداري قرار گيرند. مديرعامل شركت برق منطقه اي سيستان و بلوچستان به احداث بزرگترين مزرعه بادي كشور در منطقه ميل نادر اشاره كرد كه يكي از مهمترين طرح هاي صنعت برق در حوزه انرژي هاي تجديد پذير مي باشد و با افتتاح و بهره برداري اين طرح كمك شاياني به توليد برق دركشور و استان خواهد شد.

پرنده مطلق با اشاره به افزايش مصرف برق در فصل گرما به اهميت مديريت مصرف برق تاكيد نموده و خواستار مشاركت و همياري بيشتر مردم در جهت استفاده صحيح و بهينه از انرژي برق شد. مهندس پرنده مطلق از همكاري همه معتمدين و ريش سفيدان استان تشكر و قدرداني نمود و خاطرنشان كردند شركت برق منطقه اي استان سيستان و بلوچستان تمامي امكانات و تجهيزات خود را در جهت تامين برق پايدار براي تمامي مشتركين سطح استان و رضايت مردم عزيز بكار خواهد گرفت اما جهت عبور موفق و بدون خاموشي در زمان پيك بار نيازمند همراهي و همكاري تك تك هم استاني هاي صبور و عزيز مي باشيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار