کد خبر: ۸۶۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 27 June 2020
 

تیم شهریار ساری برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر فوتبال ساحلی، به دنبال بستن تیمی قوی است.

 

شهریار ساری، به دنبال حضوری پرقدرت در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، تیم شهریار ساری که یکی از تیم‌های باسابقه لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور محسوب می شود برای حضوری پرقدرت در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی، به دنبال جذب و حفظ بازیکنان خوب است.

حضور بازیکن ملی پوش در شهریار ساری
مهران مرشدی زاده، ملی پوش با تجربه کشورمان به شهریار ساری پیوست.
پس از توافق مدیرعامل شهریار ساری با مهران مرشدی زاده بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان و باشگاه شهرداری سمنان در فصل قبل و امضای قرارداد، وی به تیم شهریار ساری ملحق شد.

مرشدی زاده سابقه حضور در سه دوره جام جهانی، چهار دوره قهرمانی آسیا و دو دوره جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی به همراه تیم ملی را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین در لیگ برتر نیز سابقه حضور در تیم‌های دریانوردان بوشهر، شهرداری تبریز، ملوان بندر انزلی و شهرداری سمنان را دارد.

سید قاسم صالحی مدیرعامل شهریار ساری گفت: با توجه به تعداد بازی مرشدی زاده در فصل قبل برای شهرداری سمنان، وی جزو سهمیه لیگ برتری شهریار ساری محسوب نمی‌شود.

تمدید دروازه بان ملی پوش شهریار ساری
کاپیتان و دروازه بان ملی پوش شهریار ساری، با این تیم به توافق رسید و یک فصل دیگر تمدید کرد.

علی درویش متولی دروازه بان ساروی، ملی پوش و کاپیتان فصل گذشته شهریار ساری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، با مدیرعامل این باشگاه برای فصل ۹۹ به توافق رسید و با امضای قرارداد، یک فصل دیگر وظیفه حراست از قفس توری شهریار ساری را بر عهده خواهد داشت.

علی درویش متولی به غیر شهریار ساری سابقه حضور در تیم‌های شهرداری تبریز و ملوان بندرگز را در کارنامه خود دارد.

آغاز تمرینات تیم شهریار
شهریاری ها، در ساحل دریای فرح آباد برای فصل ۹۹ استارت زدند.

تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری نماینده استان مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور از چند روز قبل، برای کسب آمادگی لازم جهت شرکت در لیگ برتر فصل ۹۹ در ساحل دریای فرح آباد ساری استارت زدند تا آماده این مسابقات شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار