استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: حماسه آزادسازی مهران رویدادی عظیم و به‌یادماندنی است که باید آن را نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس نامید. روزی که سند افتخار رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، حضرت امام خمینی (ره) را به تصویر می‌کشد تا چنین در وصف آزادی مهران سخن بگوید: «مهران را هم خدا آزاد کرد.»
کد خبر: ۸۶۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ 30 June 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: دهم تیرماه سالروز حماسه آزادسازی مهران عزیز در سال ۱۳۶۵ است و چقدر جای خالی این حماسه بزرگ در تقویم ملی کشور احساس می‌شود.

وی عنوان کرد: رویدادی عظیم و به‌یادماندنی که باید آن را نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس نامید. روزی که سند افتخار رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، حضرت امام خمینی (ره) را به تصویر می‌کشد تا چنین در وصف آزادی مهران سخن بگوید: «مهران را هم خدا آزاد کرد.»

استاندار ایلام بیان کرد: مهران دیار آلاله‌های به خون آغشته، سرزمین ایثار و مقاومت، تربت پاک شهیدان ایران اسلامی، امروز به دروازه کربلا ملقب گشته است.

وی گفت: دیروز مهران پیشانی دفاع مقدس و نبرد با دشمن در عملیات کربلای یک بود و امروز دروازه ورود به عتبات عالیات و مسیر شماره یک زائرین حضرت اباعبداالله الحسین علیه السلام به سمت کربلای معلی است.

استاندار ایلام اظهار کرد: ایلام با مرز عشق و دلدادگی مهران کربلایی شده است تا مردمانش خاک پای مسافرین کوی عشق را توتیای چشم خویش کنند و این سرزمین را پایتخت خادمین اربعین حسینی بشناسند و امروز چه افتخاری از این بالاتر که مهران، مشهد شهیدان ایران اسلامی مسیر و گذرگاه اصلی کربلا شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار