قیمت گوشت مرغ زنده در نهمین جلسه تنظیم بازار استان با 3 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به تصویب رسید.
کد خبر: ۸۷۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 02 July 2020

به گزارش  تابناک آذربایجان غریی ،در این جلسه که به ریاست استاندار آذربایجان غربی برگزار شد پس از بحث و تبادل نظر و بررسی آخرین وضعیت قیمت نها ده های دامی و ارائه گزارش تولیدکنندگان قیمت گوشت مرغ با ۳ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به تصویب رسید
بر اساس این مصوبه از فردا هر کیلو مرغ گرم در بازارها استان با قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه خواهد شد و هر قیمت بالاتر تخلف محسوب  و با متخلفان برخورد خواهد شد.


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به همکاری مناسب تولید کنندگان گوشت مرغ در استان با ستاد تنظیم بازار گفت ؛ قیمت گوشت مرغ در سایر استانهای کشوری بیش از ۱۸ هزار تومان است


شهریاری وجود زنجیره های قدرتمند تولید یکپارچه مرغ در استان و همچنین تعامل مناسب دولت و تولید کنندگان را از مهمترین دلایل افزایش کم قیمت مرغ در این استان اعلام کرد.
 
وی در ادامه از برپایی غرفه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی  با هدف پایین آوردن قیمت محصولات پر مصرف و حذف واسطه ها در تمامی شهرهای استان خبر داد و گفت ؛ به زودی این غرفه ها با همکاری فرمانداران ،شهرداران ، جهاد کشاورزی ،تعاون روستایی ، اصناف و میادین میوه و تره بار برپا می شود.


پیگیری کمبود کودهای شیمیایی ، بررسی تعین نرخ شیر خام ،توزیع شکر سهمیه شکر در بخشهای صنعت،اصناف و خانوار از دیگر  موضوعات مهمی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار