کد خبر: ۸۷۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ 02 July 2020

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند آدم‌ربایی و دستگیری چهار آدم ربا که چندی پیش اقدام به ربودن دختر جوانی در شهر سرپل ذهاب کرده بودند، خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند آدم‌ربایی و دستگیری چهار آدم ربا که چندی پیش اقدام به ربودن دختر جوانی در شهر سرپل ذهاب کرده بودند، خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان در این خصوص اظهار داشت: روز 30 فروردین امسال یک مورد آدم ربایی در یکی از محلات شهر سرپل ذهاب به پلیس گزارش شد که طی آن چهار نفر با مراجعه به در منزل یکی از شهروندان پس از تیراندازی به زور وارد شده و اقدام به ربودن دختر جوانی می‌کنند.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد سرکرده باند آدم ربا خواستگار دختر جوان بوده، اما با مخالفت خانواده وی روبرو شده و به همین دلیل همراه با دوستانش تصمیم به ربودن دختر گرفته است.

جاویدان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، طرح مهار توسط پلیس شهرستان اجرا و خودروی "ام وی ام" متعلق به آدم ربایان در ورودی روستای "ریزه وند" شناسایی و پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو عوامل آدم ربایی با توجه به تاریکی شب موفق به فرار می شوند، اما دختر جوان ربوده شده بدون اینکه آسیبی ببیند نجات پیدا کرده و تحویل خانواده اش می شود.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح و سه عدد فشنگ جنگی در داخل خودروی آدم ربایان یادآور شد: با توجه به شناسایی عوامل آدم ربایی، کاراگاهان پلیس آگاهی سرپل ذهاب به فاصله کوتاهی موفق به یافتن مخفیگاه همدستان فرد آدم ربا شده و با هماهنگی مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.

جاویدان گفت: پس از دستگیری سه عضو باند تلاش برای یافتن سرکرده و عامل اصلی آدم ربایی ادامه داشت تا اینکه کاراگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی مخفیگاه وی در شهر کرمانشاه شدند و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به سرپل‌ذهاب منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: این فرد به جرم خود مبنی بر ربودن دختر مورد علاقه خود اعتراف و انگیزه اش را نیز مخالفت خانواده وی با ازدواج‌شان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار