بررسی مسائل حوزه صنعت در مجلس
نماینده مردم شوشتر در مجلس یازدهم تاکید کرد: وزارت صمت در تحقق سال جهش تولید نقش اساسی دارد و باید برنامه‌های این وزارت خانه برای تحقق این شعار و حمایت از کالای ایرانی روشن و شفاف شود.
کد خبر: ۸۷۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 05 July 2020

 

 

گیلانی: وزارت صمت درباره افزایش قیمت خودرو با مردم شفاف صحبت کند

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، سهراب گیلانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی عملکرد وزارت صمت با حضور سرپرست این وزارت خانه بیان کرد: ابتدا سوال بنده از هیات رئیسه این است که دعوت از وزرا و مواردی که نمایندگان مطرح می‌کنند به کجا ختم می‌شود و این تعامل جدیدی که در مجلس یازدهم آغاز شده است و آمد و رفت‌ها چه بازخوردی خواهد داشت؟ وزارت صنعت و معدن همانطور که حضرت آقا فرمودند باید برای جهش تولید برنامه ریزی داشته باشد ما انتظار داشتیم تا برنامه جمع بندی شده برای تحقق جهش تولید به ما ارائه کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: وزرا باید به اسناد بالادستی توجه داشته باشند و در این چارچوب عمل کنند. امروز بازار ما به طور جدی آسیب دیده است چرا هر روز قیمت خودرو افزایش می‌یابد، دیروز در اخبار شنیده می‌شد که احتمالا وزارت صمت قیمت خودرو را افزایش دهد چرا با مردم شفاف صحبت نمی‌کنید؟.

نماینده مردم شوشتر تصریح کرد: چرا قبل از برداشت محصولات کشاورزی برای صادرات آنها برنامه ریزی نمی‌کنید؟. محصولات گوجه فرنگی و سیب زمینی اکنون بر روی زمین مانده است در حالی که عراق برای محصولات ما له له می‌زند چرا به بخش خصوصی توجه نمی کنید؟.

گیلانی در پایان خاطرنشان کرد: وزارت صمت چگونه از تولید داخلی حمایت می‌کند. وقتی ما لاستیک در داخل تولید می‌کنیم چرا محصول مشابه را از خارج وارد می‌کنیم؟

منبع : مهر

برچسب ها: وزارت صمت ، مجلس ، خودرو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار