مديرکل ارتباطات و امور بين الملل شهرداری اصفهان در نشست فصلی مدیران شهری همزمان با روز شهرداری ها اظهار کرد: در دنياي رقابت امروز چالش بر سر اين است که بتوانيم تصوير خوبي در ذهن مخاطب ایجاد کنیم و برای نيل به این هدف لازم است ارزش آفرینی کنیم.   
کد خبر: ۸۷۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳ 05 July 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ایمان حجتي با اشاره به لزوم برقراری ارتباط با ذينفعان مختلف و اطلاع رساني همه جانبه به آنان گفت: امروزه با ابزارهای رسانه ای مختلف مواجه هستيم که بسیار فراگیر هستند. 

وی اطلاع رسانی و لزوم توجه به پيوست رسانه ای پروژه هاي مختلف را مورد تاکید قرار داد و افزود: هر پروژه ای که اجرا می شود لازم است دارای پيوست رسانه اي باشد. در برخی بخش ها تلاش هاي بسیاری صورت میگیرد اما نگاه به حوزه ارتباطات و تبليغات محدود است که با فضای رسانه ای امروز سازگار نیست.  

حجتی تاکید کرد: در سال 98 شهردار اصفهان در 9 برنامه ملاقات مردمی حضور یافتند و اگر اوضاع کرونا بهتر شود این ملاقات ها ادامه می یابد. همچنین 22 برنامه رادیویی "شهر پرسشگر شهردار پاسخگو" و 15 برنامه نشست تخصصي اصفهان فردا در سال 98برگزار شد. 

وی با اشاره به درصد فراوانی پيام های اداره 137، اضافه کرد: در سال 98، 293 هزار پيام در 137 به ثبت رسیده که بیشترین آن در حوزه خدمات شهری بوده است.  

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: نسخه جدید درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان که در روز شهرداری ها از آن رونمایی می شود، کاملا مخاطب محور است و مخاطب را از سردرگمی زیرسایت های بسیار و اطلاعات پراکنده نجات می دهد. برای این کار مجموعه های پیمانکار برون سازمانی، در حدود یکصد میلیون تومان هزینه برآورد کردند اما این کار به بهترین شکل با استفاده از ظرفیت کارشناسان اداره کل ارتباطات و سازمان فاوا شهرداری انجام شد که جای تبریک دارد. 

وی تصریح کرد: معماری این سایت بر اساس نیاز مخاطب امروز و کاملا مخاطب محور طراحی شده و نیاز ذی نفعان بخش های مختلف را پوشش می دهد. 

 در پایان این نشست از نسخه جدید درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان با حضور شهردار اصفهان و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیران شهری رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار